سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

نظر


?در صورت نیاز به کارت نقدی: 4 هزار لیر پس از افتتاح حساب و دریافت کارت نقدی پرداخت نمایید

در صورت نیاز به کارت اعتباری: هنگام افتتاح حساب بانکی در ترکیه 2024 6000 لیر پرداخت کنید {حداقل 22000 لیر باید مسدود شود + کارت را بعد از یک هفته دریافت کنید} {برای دریافت کارت اعتباری پلاتینیوم می توانید 50000 لیر را مسدود کنید}

نکته 1: برای اطمینان باید هزینه را پس از افتتاح حساب به صورت نقدی یا از طریق حساب بانکی باز شده خود در ترکیه پرداخت کنید.

نکته 2: در خصوص کارت اعتباری می توانید کارت اعتباری را پس از دریافت از بانک و ارسال به ایران از طریق پست با هزینه اضافی 2500 لیر دریافت نمایید.

نکته 3: به دلیل احتمال سوء استفاده در فرآیند افتتاح حساب، این سرویس در مجموعه ما انجام نمی شود و نیاز به حضور شما در ترکیه به مدت یک روز دارد.

لطفا توجه داشته باشید که افتتاح حساب در خارج از ترکیه مجاز نیست. این کار از طریق مراحل قانونی انجام می شود و با بسیاری از خدماتی که شبیه کلاهبرداری یا فعالیت های غیرقانونی به نظر می رسند بسیار متفاوت است. شرایط پرداخت پس از افتتاح حساب برای اطمینان از قانونی بودن و عدم تقلبی بودن فرآیند ارائه شده است.

نکات قابل تامل:

حساب شما در بانک کشاورزی ترکیه باز خواهد شد.

سپرده گذاری به لیر، یورو و لیر امکان پذیر است. (می توانید ارزها را از موبایل بانک تبدیل کنید)

حساب شما سود دریافت می کند، اما مقدار آن متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله نوع ارز، نوع حساب و میزان و مدت سپرده یا پس انداز شما بستگی دارد.

پس از افتتاح حساب، بانک همراه شما در شعب کار می کند و استفاده از آن آسان است.

قابل استفاده در تمام دستگاه های خودپرداز ترکیه و دستگاه های پوز.

نیازی به ارسال مدارکی مانند شماره مالیات ترکیه، آدرس تایید شده، فیش آب و گاز نیست و تمامی این موارد با مشورت بانک توسط ما حل شده است.

شما نیازی به صحبت به زبان ترکی یا انگلیسی ندارید، نماینده ما در کنار شما خواهد بود و تمامی مکالمات از طریق وی انجام خواهد شد.

Sareet Bank یک بانک بین المللی قابل اعتماد است که در بسیاری از کشورها مانند آلمان شعبه دارد. در بسیاری از کشورها می توانید روی حمایت این بانک حساب کنید. این بانک در سال های اخیر به عنوان دویست و بیست و سومین بانک مورد اعتماد جهان شناخته شده است.

بستن حساب ایرانیان در ترکیه اصلا صحت ندارد. این زمانی اتفاق می‌افتد که فردی (ایرانی یا غیرایرانی با هر ملیتی) از حساب ترکی خود کلاهبرداری یا فعالیت غیرقانونی انجام دهد و مقامات قضایی ترکیه دستور مسدود کردن حساب را صادر کنند.

شرایط دریافت کارت اعتباری ترکیه:

کارتی که هنگام افتتاح حساب برای اولین بار دریافت می کنید یک کارت نقدی است که می توانید با آن تماس بگیرید. اما اگر علاقه مند به دریافت کارت اعتباری هستید، باید مبلغ موجود در حساب خود را مسدود کنید و برای مبلغ سپرده اعتباری در کارت اعتباری خود دریافت کنید. اگر از آن استفاده می کنید، باید هر ماه کارت اعتباری خود را از طریق موبایل بانک به حساب بانکی خود پرداخت کنید. هر زمان که نیازی به حساب اعتباری ندارید، می توانید پول را مسدود کرده و حساب اعتباری را ببندید.

تفاوت بین کارت اعتباری و کارت نقدی

تفاوت بین اعتبار و بدهی در این است که بدهی مستقیماً به حساب بانکی شما مرتبط است و کارت های اعتباری از اعتبار شما استفاده می کنند.

برای دریافت بدهی نیازی به مسدود کردن پول ندارید و مبلغ اولیه ای که در حساب خود قرار می دهید کافی است.

استفاده فیزیکی در کشورهای دیگر بیشتر با کارت اعتباری امکان پذیر است

?? خرید از کشورهای دیگر با افتتاح حساب در ترکیه:

شما می توانید از طریق کارت های نقدی و اعتباری خود خریدهای بین المللی را به صورت آنلاین انجام دهید. هیچ محدودیتی برای خرید وجود ندارد مگر اینکه گیرنده قوانین خاصی را رعایت کرده باشد. برای خرید آنلاین نیازی به کارت اعتباری ندارید و می توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید. البته این موضوع به درگاه پرداخت گیرنده بستگی دارد، اما بر اساس تجربه، بیشتر کارت‌های نقدی را می‌پذیرند و گاهی برخی از درگاه‌ها کارت اعتباری را قبول نمی‌کنند و فقط بدهی را می‌پذیرند. برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه از شرکت مهاجرتی کمک بگیرید.

ما تضمین می کنیم

بدون هیچ نگرانی و مشکلی در کمترین زمان ممکن یک شماره حساب بانکی بین المللی دریافت خواهید کرد

? تمامی سوالات شما توسط نماینده ما که از ابتدا تا انتهای فرآیند افتتاح حساب همراه شما خواهد بود پاسخ داده خواهد شد.

? قیمت خدمات ما از تمامی خدمات مشابه ما کمتر است، در صورت انجام کار هزینه دریافت می شود

? برای فروش بیشتر اطلاعات نادرست از ما دریافت نخواهید کرد