سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


این دستگاه از نوع پمپ هایی است که برای شستشوی خودروها استفاده می شود. وظیفه آن دریافت آب در فشار معمولی و حذف آن از فشار اضافی است. انواع مختلفی از این ابزار وجود دارد که از نظر قدرت موتور و فشار بار الکتریکی متفاوت است. این ابزار در هر جایی که نیاز به شستشوی فشاری باشد به افراد کمک می کند. قابل استفاده در هر نوع کاربری خانگی، اداری و صنعتی. یکی از دلایل اهمیت آن قدرت پاک کنندگی بالای آن است. قدرت پاک کنندگی جت آب از شلنگ باغچه بیشتر است. فشار بالای پمپ اعمال شده بر روی آب باعث می شود تا هر سطحی تمیز شود و کثیفی ها از بین برود. پمپ های خودرو جدا از تفاوت قدرت موتور در دو نوع گازی و برقی قابل ساخت هستند. هر کدام از این دو نوع مزایا و معایب خود را دارند که افراد باید با توجه به نیاز و کاربری خود یکی را انتخاب کنند. این ابزار تاثیر زیادی در افزایش کارایی و کارایی شستشوی خودرو دارد.

انواع پمپ کارواش

همانطور که گفته شد این ابزارها انواع مختلفی دارند. طبقه بندی نوع اول بر اساس برند و سازنده است و پمپ کارواش Orbit می تواند یکی از بهترین مدل ها باشد. علاوه بر این، رایج ترین طبقه بندی این است که پمپ ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. تفاوت های زیادی بین این دو مدل وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

اولین مشکل تفاوت قدرت و سرعت موتور است: ماشین لباسشویی های خانگی دارای موتورهای آکومولاتور هستند. و ماشین لباسشویی های صنعتی دارای موتور دائمی هستند. راندمان موتور همیشه بالاست. اما اگر از مدل خانگی بیش از حد استفاده کنید ممکن است به موتور آسیب برساند.

از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توان به جنس شلنگ اشاره کرد: پمپ کارواش صنعتی دارای یک شیلنگ فولادی بافته شده قوی است که حتی در هنگام رانندگی خودروهای سنگین، خورده نمی‌شود یا فشار خود را از دست نمی‌دهد. مواد شلنگ پمپ داخلی نیز برای فشارهای بالا مناسب است. اما فاقد قدرت مدل صنعتی است.

شاسی یکی دیگر از عوامل مهم است: کارواش صنعتی دارای شاسی محکم و فلزی است. اگر کارواش خانگی شاسی ضعیفی دارد.

قدرت پاک کنندگی و فشار آب: قدرت فشار آبی که از کارواش در منزل می آید کمتر از نمونه صنعتی است و این باعث می شود مدل صنعتی قدرت نظافت و نظافت بیشتری داشته باشد.

ابعاد و وزن دستگاه: پمپ صنعتی دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگین می باشد. وزن این ابزار در مصارف خانگی در نهایت به 5 کیلوگرم می رسد; در مدل صنعتی حدود 20 کیلوگرم وزن دارد.

علاوه بر این امکان ایجاد پمپ کارواش در دو نوع گازی و برقی وجود دارد. این مشکل یکی دیگر از تفاوت های پمپ ها است.

کاربردهای پمپ کارواش صنعتی

این ابزار کاربردهای گسترده و متنوعی دارد. در واقع هر جا که نیاز به فشار بالای آب باشد، وجود این دستگاه الزامی است. به طور خلاصه، می توانید از آن برای تمیز کردن و خشک کردن سطوح مختلف استفاده کنید. اما عمل نظافت ابعاد و انواع مختلفی دارد. در زیر مهمترین کاربردهای آن را شرح خواهیم داد:

راه اندازی کارواش های شهری: این موضوع یکی از رایج ترین موارد استفاده در صنایع کارواش می باشد. مردم برای راه اندازی کارواش در سطح شهر و شستشوی خودروها به این پمپ صنعتی نیاز دارند. https://news-one.ir/?p=209862

شستشوی وسایل نقلیه سنگین: این کار تمیز کردن و شستن کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه بزرگ را آسان تر می کند.

نظافت و رفع آلودگی تجهیزات صنعتی بزرگ: با کمک این پمپ ها بسیاری از تجهیزات صنعتی تمیز می شوند و روغن و آلودگی آنها از بین می رود.

شستشوی ساختمان ها و محوطه های محوطه سازی شده: این ابزار بهترین روش نظافت برای مناطق بزرگ است.

علاوه بر موارد ذکر شده نظافت نمای ساختمان نظافت فاضلاب نظافت تاسیسات و مبلمان شهری شستشوی تجهیزات صنعتی و غیره. کاربردهای دیگر هستند. از این ابزار

موارد استفاده و انواع پمپ های ماشین لباسشویی

این وسیله ابزاری کاربردی و مهم برای نظافت در منازل و صنعت می باشد. بازرگانی آب نیرو تامین کننده انواع تجهیزات کارواش صنعتی در ایران می باشد. استفاده از آن مزایای زیادی دارد و معمولا به دو صورت خانگی و صنعتی تقسیم می شود. عملکرد و قدرت مدل خانگی ضعیفتر از مدل صنعتی است. مصارف آن بسیار گسترده است و مهمترین کاربردهای مدل صنعتی عبارتند از: شستشوی ساختمان ها، استفاده در کارواش های شهری، شستشوی ماشین آلات سنگین، نظافت تجهیزات صنعتی و ....