سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


رنگ سفید به سرعت لکه ها و کثیفی ها را جذب می کند. مردم در تمیز کردن لباس های سفید مشکل دارند. زیرا اگر روش مناسبی را برای تمیز کردن پارچه سفید انتخاب نکنید، امکان افزایش لکه وجود دارد. اما نمی توان دکوراسیون سفید اتاق را نادیده گرفت.

این مبلمان چوبی رنگ و سفید بسیار جذاب است، اما چگونه می توانیم لکه های روتختی سفید را از بین ببریم؟ تانیل وود با کیفیت ترین ملافه های چوبی را تولید می کند و شما می توانید ملحفه دلخواه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حساسیت در رنگ سفید

شاید تعجب کنید که چرا رنگ سفید برای دکوراسیون و چیدمان در اتاق خواب های پسرانه یا دخترانه یا دیگر انواع اتاق خواب استفاده می شود، با وجود اینکه به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جذب کرده و نشان می دهد. رنگ سفید یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید به یاد داشته باشید که چنین زیبایی حساسیت قابل توجهی دارد. شما باید نقاط بسیار کوچکی را ببینید. تا روتختی سفید شما کثیف نشود. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت جذب ملافه می شود و باعث ایجاد لکه می شود. مثال دیگر افرادی هستند که عاشق قهوه هستند و دوست دارند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذاهای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر به طور تصادفی لکه ای روی ملافه قرار بگیرد، تمیز کردن آن انرژی و زمان زیادی می برد. این موارد نشان می دهد که ست روتختی سفید بسیار جذاب است و دکور اتاق را زیبا می کند اما در عین حال بسیار ظریف است. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید نحوه تمیز کردن روتختی سفید را بدانید. مشاوران تانیل چاوب به طور مستقیم ملحفه‌های تخت را تولید می‌کنند و در روش‌های تمیز کردن ملحفه‌های سفید به خوبی مهارت دارند.

گام به گام تمیز کردن تخت سفید

لکه چوب به حذف لکه‌های سخت‌تر کمک می‌کند و تمیز کردن تهاجمی‌تری را برای ملافه‌های سفید فراهم می‌کند. برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از رختخواب خود باید موارد زیر را رعایت کنید:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. یک برس نرم را در انتهای لوله قرار دهید تا به بستر آسیب نرسانید. با این کار ذرات ریز مانند خرده های غذا را از روی تخت جمع کرده و با قدرت بیشتری با لکه مبارزه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری لکه را پاک کنید. قبل از اینکه بهترین راه را برای تمیز کردن ملحفه های سفید انتخاب کنید، دستورالعمل های موجود در سرویس را مطالعه کنید. برندهای S، X یا W و WS بهترین روش های تمیز کردن را ارائه می دهند.

در مرحله دوم باید تمام وسایل پرطرفدار را از روی تشک بردارید.برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید.امکان پخش لکه و آلودگی ناحیه وسیعی وجود دارد. پارچه میکرو فایبر که بسیار نرم است معمولا بهترین نوع برای تمیز کردن لباس است.تانیل همچنین محلول آب و صابون مخلوط شده برای تمیز کردن لباس های سفید را توصیه می کند. آلودگی ها را از سطح پاک کنید پس از شستن روکش ها و بالش ها مراقب باشید آنها را پخش نکنید. روی تخت چوبی قبل از خشک شدن آب دشمن چوب است ابتدا تمام ملحفه ها و پتوها را خشک کنید و سپس یک بار دیگر توجه داشته باشید که روکش سفید تخت شما در صورت خیس شدن جذب کثیفی را افزایش می دهد، پس روکش شسته شده را با دستان کثیف نگیرید. .

راه حلی قدرتمند برای از بین بردن لکه ها

در واقع، برای هر نوع لکه باید بتوانید از محلول مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

پیزا گائو

برای از بین بردن لکه های چرب، بهترین راه حل، ترکیب صابون و صابون است. اگر صابون وجود ندارد، می توانید از مواد شوینده دیگر استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا فولر صابونی است که برای از بین بردن لکه های چربی روی چوب استفاده می شود.

رنگ هدف را مسدود می کند

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته چنین خمیردندانی باید بر پایه جوش شیرین باشد. برای از بین بردن لکه ها، یک سواب پنبه ای را به خمیر دندان آغشته کنید و سپس چوب را بشویید. علاوه بر این، پشم الکلی آثار مداد و خودکار را به وفور از بین می برد.

لکه های غذا و غذا

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، کیک و غذا را از بین می برد. حتی اگر روی تخت خود کپک دیدید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

ملحفه سفید را مانند روز اول تمیز کنید

از بین بردن لکه از روی ملحفه ها و درخشندگی تخت خوابتان مانند روز اول دغدغه خیلی هاست و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاوران تینلوود تماس بگیرید، بهترین و موثرترین مشاوره را برای نظافت ملحفه سفید به شما ارائه می کنند. نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین نحوه نظافت تخت موثر است. علاوه بر این، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید دنبال کنید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش Tanil Chubb تماس بگیرید.