سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

افراد غیر مسلمان به ندرت اجازه ورود به این مسجد را دارند و عکسبرداری از مسجد زمانی که نمازگزاران در داخل آن نباشند مجاز میباشد. ساعت کاری آکواریوم چه زمانی است؟ اگر در فصل زمستان دنبال مقصدی نزدیک و همینطور زیبا هستید، معرفی دبی بهعنوان مقصد، پیشنهاد مناسبی است. چرخ و فلک عین دبی در در جنوب غرب دبی، منطقه دبی مارینا و آبهای خلیج فارس وجزیره مصنوعی بلوواترز واقع شده است، برای دسترسی به این جزیره می توانید تابلوهای خیابان D59 السبخا در خیابان شیخ زاید را دنبال کنید، اگر از وسایل نقلیه دیگری مانند مترو در دبی استفاده می کنید می توانید در ایستگاه متروی مارینای دبی که نزدیک ترین ایستگاه به این جاذبه است از مترو پیاده شوید. این جزیره به علت آب و هوای ملایم خود، محل تفریحی محبوب برای توریست های خارجی است و پیشنهاد میکنیم در تور استانبولخود، حتما از این جزیره بازدید کنید. کمینه و بیشینه دما در این فصل، حدوداً بین 26 تا 41 درجه سانتیگراد است. در اینجا متوسط بیشینه دما 25 درجه سانتیگراد و کمینه دما نیز چیزی حدود 15 درجه سانتیگراد است. یکی از این بناها آکواریوم دبی است که این بنا، یکی از بزرگترین آکواریومهای آسیا و حتی جهان محسوب میشود. با افزایش دما، بردن بچه ها به پارک ها در وسط روز از جذابیت کمتری برخوردار می شود و در این زمان بازدید از پارک آبی لگولند دبی از هر زمان پرطرفدارتر می شود. بهترین زمان برای رزرو تور دبی فصل پاییز و زمستان است که بتوان در هوای مناسب از جاذبههای گردشگری دیدن و از تفریحات لذت کافی را برد. برای بسیاری سفر به دبی کار جذابی است که در صورت داشتن شرایط مناسب، بارها و بارها به آن میروند. این مسجد را میتوان یکی از زیباترین بناهای مذهبی شهر دبی دانست و تنها ساختمانی است که معماری ایرانی در آن به کار رفته است.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک شگفتی زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی های کودکانه پر می کند و یکی از مسحورکننده ترین مکان های شبانه برای بازدید در دبی است، وقتی اینجا هستید می توانید ببینید که جسورها در میان کوسه ها غوطه ور می شوند. در این مکان که گروههای فرهنگی، سنتی و قومی زیادی قرار دارند میتوان سوغاتیهای مختلفی را خریداری کرد. مسجد جمیرا را علاوه بر محله جمیرا روی اسکانسهای 500 درهمی امارات هم میتوان مشاهده کرد. در این مرکز خرید علاوه بر فروش محصولات متنوع، اگر قصد خرید طلا و جواهرات دارید روی این مرکز خرید حساب کنید. چنانچه تاکنون به دبی سفر نکردهاید و یا قصد دارید دوباره از این شهر زیبا دیدن کنید، مشاوران آژانس لیاناپرواز میتوانند به شما کمک کنند تا یک سفر لذتبخش و خاطرهانگیز را برنامهریزی کنید. در نتیجه میتوانید به بازدید از مکانهای توریستی پرداخته، خرید کنید یا در شهر دبی قدم بزنید. شهری با دیدنی های بی نظیر و جاذبه های توریستی فراوان . این مسجد یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که سالانه مورد بازدید هزار نفر از شیعیان که با تور دبی وارد این کشور میشوند ,قرار میگیرد. این مسجد یکی از مکانهای مذهبی فاخر در کشور امارات است که سالانه هزاران گردشگر مسلمان با تور لحظه آخری دبی را مجذوب خود میکند. این منطقه درواقع بخشی باقیمانده از اقتصاد سنتی امارات است که هنوز هم در جریان است و گردش در آن میتواند تجربهی جذابی باشد. اقتصاد دبی بر اساس صادرات نفت و گاز شکل گرفته است، اما این شهر با توجه به وجود منابع غنی دیگری مانند گردشگری، خدمات مالی، بازرگانی و سایر صنایع، به سرعت تبدیل به یکی از مراکز تجاری برتر جهان شده است. از این رو که این محصولات نسبت به سایر محصولات آن برند قدیمی تر هستند، باقیمت پایین تر و تخفیف های شگفت انگیزی در شعب فرعی این برندها به فروش می رسند.

در این تجربه نفس گیر، شما با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، در عرض 3 ثانیه، به صورت تقریبا عمودی به سمت پایین سر می خورید و وارد یک تونل شیشه ای می شوید. در حیاط موزه چند قایق سنتی، در سمت راست راهرو موزه سلاحهای قدیمی و در سمت چپِ آن آلات موسیقی سنتی برای بازدید قرار گرفتهاند. همواره تماشای رقص زیبای آب مسافران زیادی را به سمت آبنمای شهر دبی جلب میکند. البته برای سفر به این شهر زیبا و مدرن نیاز به دریافت ویزای دبی دارید. چندین رستوران و فروشگاه در این منطقه وجود دارد که این منطقه را به مقصد محبوبی برای صرف غذا، خرید و گردش تبدیل کرده و موقعیت السیف در کنار خور دبی منظرههای بسیار زیبایی همراه خود دارد که دیدنش خالی از لطف نیست. اگر می خواهید که درباره ساحل جمیرا و امکانات مدرن آن بیشتر بدانید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. در آتلانتیس پالم دبی شما می توانید با دلفین ها و شیر های دریایی شنا کنید. مسجد ایرانیان دبی ، مسجد شیعیان است که در خیابان شارعالوصل و نزدیک به بازار قدیمی نساجی(منطقه بور دبی) واقع شده است. این مرکز خرید در مرکز شهر دبی در خیابان فایننشیال قرار دارد. با اینکه در بین مسلمانان غلبه با مذهب سنی است، تعداد زیادی از شیعیان نیز، ساکن شهر دبی هستند. از طرف دیگر دبی همواره شهری مهاجرپذیر معرفی شده و امروزه از ملیتهای مختلفی در این شهر ساکن هستند.

مسجد ایرانیان در دبی از لحاظ معنوی مکانی مناسب برای گردشگران شیعه است و شیعیان کشورهای مختلف خاطرهای فراموش نشدنی از تماشای این مسجد خواهند داشت. یکی از ویژگیهای مذهبی مسجد ایرانیان فراهم کردن شرایطی مناسب برای مردمان سراسر جهان است که امکان پیوستن به دین اسلام و مذهب شیعه را داشته باشند. این شرایط آبوهوایی، امکان حضور در فضاهای سربسته را در طول روز فراهم میکند. چه برندهایی در در اوت لت مال دبی حضور دارند؟ به همین دلیل هم ما در این مطلب، به سراغ بهترین هتل 3 ستاره دبی رفتهایم تا شما بهعنوان مسافر بعدی این شهر شگفتانگیز، بیشتر با گزینههای پیش رویتان آشنا شوید. در حالی که شاهد مسابقات هیجان انگیز هستید، آدرنالین را تجربه کنید، با طرفداران ورزش موتورسواری همراه شوید و خاطرات ماندگاری را در فضای پر انرژی اتودروم دبی خلق کنید. ابزارهای الکترونیکی مانند تلفنهای همراه جدید، دوربین، لپتاپ و لوازم خانگی، همگی با قیمتی مناسب در این خیابان به مشتریان عرضه میشوند. برای دسترسی به بازار پارچه باید به خیابان علی ابن ابیطالب در محله بور بروید. در ابتدا بنای مسجد از سنگ های قهوه ای مایل به صورتی برای تزیین نما آن استفاده شده و جالب است که روی گنبد و مناره ها هم از اشکال زیبای هندسی تراشیده شده و زیبایی که گیرایی و جذابیت آن را دوچندان کرده است استفاده شده است . با این حال تجربه زیستن در زیر آب در دبی متفاوت است و جذابیت آن با بزرگترین جاذبه های آبی جهان برابری می کند. با این حال می توانید بهترین و مدرن ترین انواع پوشاک را با قیمت مناسب از این بازار خریداری کنید.

در این سالن که با نام اسپا تالیش در این مجموعه شهرت دارد همه مهمانان می توانند تجربه یک روز رویایی را داشته باشند. هدف تیم گل همیشه این است که گلهای مورد علاقه مهمان را در نمایشهای گل در مجموعه خود بگنجانند و چیدمانهای سفارشی را قبل از ورود مهمانان تدارک ببینند. دلیل آن هم تلفیق جالب و خلاقانهای از انواع سرگرمیها و وسایل بازی با تفریحات آبی در این پارکها است. شما میتوانید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به این موزه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، به یکی از مراکز حمل و نقل بینالمللی تبدیل شده است. این مسجد علاوه بر اینکه یک عبادتگاه میباشد یکی از آثار هنری برجسته با تلفیقی از معماری شرق و غرب است. مسجد ایاصوفیه : مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)، یکی از جاذبههای تاریخی و فرهنگی بسیار مهم در قلب استانبول است که به آن موزهی ایاصوفیه نیز میگوند. جزیره پرنسس : جزیره پرنسس یا "جزیره کنگلی" یک جزیره زیبا و بزرگ در خلیج مرمره در شمال استانبول است. بر روی جزیره نخل تعداد زیادی هتل، پاساژ، رستوران، فودکورت و همچنین پارک آبی آتلانتیس ساخته شده است. طبق آخرین آمار در سال 2020، جمعیت این شهر 2?878?344 نفر با نرخ رشد 1.59 درصدی است که بخش زیادی از جمعیت این شهر را مهاجران آسیایی تشکیل میدهند.

نسبت زیادی از این جمعیت مهاجر هندی هستند و در ادامه نیز اتباع بنگلادشی و فیلیپینی جمعیت مهاجران را تشکیل میدهند. ساخت بازارها و غرفههای متعدد در سده بیستم، باعث شده اهمیت بازرگانی این شهر افزایش پیدا کند و این جریان باعث معرفی دبی بهعنوان شهری خوش آتیه و ورود مهاجران به شهر دبی شد؛ به طوری که در دهه سوم قرن بیستم، یک چهارم از جمعیت 20?000 نفری دبی مهاجر بودند. یکی از راههای ورود ارز به این امیرنشین هم، صنعت توریسم است که شاهد این ادعا، سهم تنها 6 درصدی نفت در درآمد این شهر است. به طور کلی برگزاری نمازهای جماعت، نماز جمعه و سایر مراسم مذهبی این مسجد را به مکانی مهم برای شیعیان دبی تبدیل کرده است. پس از این واقعه، امیرنشین امارات به سایر امارتها پیوست و کشور امارات را تشکیل دادند. پس تعدادی از بهترین رستوران های دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. با اینکه دبی شهری ساحلی است، اما انقدر جاذبه های مصنوعی در آن وجود دارد که شما را چندین روز به خود مشغول خواهند کرد. این جنگل را درواقع باید یک پارک مصنوعی زیر سقف یک گنبد شیشهای دانست که حدود 3000 گونه گیاهی و جانوری در آن زیست میکنند.

قسمت جنوبی برج را به گونه ای ساخته اند که مساحت زیادی داشته باشد، در نتیجه این بخش گرمای زیادی را دریافت می کند و باعث می شود که در فصل تابستان حرارت کاهش یابد. پاییز دبی نسبت به تابستان، خنکتر است؛ البته باید در نظر داشت که در شروع این فصل چندان دما کاهش نمییابد، بلکه هر چه به زمستان نزدیکتر میشویم، هوا معتدلتر میشود. شهر دبی دمایی بین 31 تا 35 درجه را در این فصل تجربه میکند. در این پارک دلی از عزا در بیاورید و سپس کمی بهسمت جنوب حرکت کنید تا به این آبادی در میانه بیابان سعیه السلام (Saih Al Salam desert) برسید. برای این کار کافی است لباس غواصی بپوشید سپس شما را در یک محفظه شبیه به قفس قرار میدهند و به اعماق آبهای آکواریوم میفرستند. تجهیزات پیشرفته ای که در این پارک به کار رفته باعث شده است که دمای محیط آن در همه فصول متعادل و مطلوب باشد. در فرهنگ مردم دبی دو روز از اهمیت خاصی برخوردار است؛ یکی از آن روزها، عید فطر است که به معنای پایان ماه رمضان و دوران روزهداری است. یکی دیگر از مواردی که سفر به دبی را لذت بخش میکند، تجربه سفر در کویر است. دبی شهری توریستی است که هر ساله میلیونها نفر از آن بازدید میکنند.

یکی از سیاستهای مدیران این شهر، معرفی دبی بهعنوان شهری توریستی است. معرفی دبی بهعنوان شهری توریستی شامل معرفی جنبههای فرهنگی این شهر نیز میشود. در کنار موجودات دریایی باشکوه مانند کوسهها در مرکز غواصی شنا کنید و با جنبههای مختلف زندگی دریایی در یک نمایش تئاتر آبی آشنا شوید. بدون شک این مسجد شکوه و عظمت فرهنگ مسلمانان را به تصویر میکشد و علاوه بر آن تمدن ایرانی را به گردشگران بینالمللی این کشور نمایش میدهد. در بازار علاوه بر خرید میتوان به قایقسواری در کانالهای ونیزی آن پرداخت و از چشمانداز برجالعرب دیدن کرد. شناخت آبوهوای دبی، برای سفر به این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا برای تجربه سفری خوب، باید در بهترین زمان به این نقطه سفر کرد. زیرا می توانید از لحظه به لحظه این سفر لذت ببرید. همچنین در اطراف مرکز مالی، پارکهای عالی و فضاهای باز وجود دارد که کودکان میتوانند در آنها استراحت کنند، بازی کنند و از فعالیتهای در فضای بیرونی لذت ببرند. مهم است بدانید که عید نوروز یک فرصت عالی برای سفر به دبی به حساب میآید؛ چرا که در این زمان هوا هنوز چندان گرم نشده است و تفریحات متنوع و هیجانانگیزی در دسترس شما مسافران قرار دارد؛ بنابراین پیشنهاد میکنیم همین الان تور مورد نظرتان را رزرو کنید! دبی دارای امکانات بسیار عالی برای تفریح، خرید و گردش میباشد و با توجه به نزدیکی این شهر به ایران، سالانه مسافران زیادی را از شهرهای مختلف ایران به خود جذب میکند. این پروژه بزرگترین فضای تفریحی در جهان است و سالانه میلیونها نفر از آن بازدید میکنند. این در حالی است که ساخت سقف آن نیز 5 ماه طول کشید. شهر دبی در اقلیم بیابانی قرار گرفته است ولی معرفی دبی بهعنوان شهری تماماً گرم و خشک، صحیح نیست؛ چرا که در طول فصول مختلف، از نظر اقلیمی، شهر دبی دچار تغییراتی میشود.

شورای ساختمان های بلند جهان برج های مخابره و ترصد را که در بلندترین نقط? ساختمانها قرار داشته و سطح قابل استفاد? کمتری می داشته باشد، در سنجش طول ساختمانها شامل نمی سازد. رستوران المنتها با چشمانداز غیر قابل توصیف به شهر دبی و خلیج همیشه فارس باعث حیرت همگان شده است. ظرافت و زیبایی طراحیها و نقوش دیوارههای مسجد حتی برای غیر مسلمانان هم جذاب است. مانند سایر دیگر امارتهای کشور امارات متحده عربی، زبان رسمی شهر دبی نیز عربی است. مجموعه این عوامل باعث شده به غیر از زبان عربی، سایر زبانها نیز در این شهر مرسوم باشند. اگرچه ورود به این مسجد برای گردشگران غیر مسلمان ممنوع است با این حال افراد بسیاری از ظاهر بیرونی این بنای چشمگیر دیدن میکنند. بازدید از دریاچه زیبا در دل صحرا می تواند تجربه ای لذت بخش و جذاب باشد ولی در عین حال باید به این نکته توجه کنید که به هر حال در دل طبیعت و حیات وحش قرار گرفته و خطرات مخصوص به خود را دارد و لازم است احتیاط های لازم را به عمل بیاورید. اکثر مسلمانان کشور امارات متحده عربی سنی مذهب میباشند با این حال بیشتر ساکنین دبی شیعه هستند. موضوع جالبی که در مورد این مسجد گفته میشود این است که سالانه دهها نفر با مراجعه به این مسجد به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف میشوند. مسجد ایرانیان دبی به نام مسجد امام حسین(ع)، مسجد علی بن ابی طالب(ع) و مسجد شیعه هم شناخته میشود. این هتل، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی از دیدگاه کاربران سایت تریپ ادوایزر است؛ چراکه ساحل خصوصی و 5 استخر روباز دارد.

همچنین در این آکواریوم، امکان غواصی هم وجود دارد. وجود دفاتر شرکتهای بینالمللی به اهمیت اقتصادی شهر دبی نیز افزوده است. اگر در پاییز به دنبال مقصد تازهای هستید، معرفی دبی به شما گزینهای معقول است. برای آشنایی با جاذبه های فوقالعاده دبی، مطلب زیر را دنبال کنید. در بازار بور دبی، سوغاتیهای سنتی مانند کفشها، تیشرتهای دبی و سوغاتیهای برج خلیفه را خواهید یافت که با قیمتی مناسب به فروش میرسند. این مراکز خرید برتر در دبی را به لیست خود اضافه کنید! شما میتوانید چادر خود را در مکانهایی مثل دریاچههای القدرا شرقی یا نزدیک دریاچه عش (Love) برپا نمایید. از همین رو برای گردش در سطح شهر لازم است، سراغ مکانهایی بروید که دارای سیستم تهویه مناسب هستند. و این که اعصابم حسابی خط خطیه به خاطر این که تو این 5 ماه کلی و آپ و داستان (خصوصا داسی تینا و سایه) رو از دست دادم ! ممنون. میشه نزدیک راه روش حمل و نقل عمومی رو از ایستگاه الاتحاد را بفرمایید. نوجه داشته باشید برای سوار شدن به این چرخ و فلک نمی توانید چمدان و یا وسایل دیگری با خود حمل کنید و کافی ست یک کیف کوچک به همراه داشته باشید. پارک بالیوود عنوان جدیدی را به تازگی افتتاح کرده به نام مِلا که به معنای جمع شدن می باشد. هر وقت هم خسته شدید صرفا در سایه کابین دراز بکشید و برای خنک شدن نوشیدنی سرد بنوشید و چیزکی بخورید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ماشین های اجاره ای دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.