سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

بر اساس پروتکلها بین 48 تا 72 ساعت به صورت مداوم و متوالی از مسافرینی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده، مجدد تست کرونا گرفته میشود و پس از منفی شدن تست، فرد بهبود یافته از کرونا میتواند محل قرنطینه خود را ترک کند. این شهر بازی این فرصت را به شما می دهد تا در کنار کودکانتان ، شماهم سرگرمی خودتان را پیدا کنید و از ان لذت ببرید. پارک های آبی متعددی در شهر زیبای دبی وجود دارد که تجربه هرکدام در نوع خود خاص و هیجان انگیز است، جهت مشاهده قیمت پارک آبی دبی ،هزینه های جانبی و امکانات این پارک های آبی جذاب از لینک های زیر وارد شوید. وجود 20 پنگوئن در این پیست که از تگزاس آورده شده اند و به همراه یک دامپزشک و چندین خدمه برای تهیه غذا که پنگوئن ها سلامت بمانند و محیط طبیعی برایشان فراهم شده به واقع این مجموعه را بی نظیر می سازد. سپس فرد مذکور باید در هتل محل اقامت خود قرنطینه شود و نتایج تست بین چندین ساعت تا چندین روز طول میکشد تا اعلام شود. پس با ویکی گردی همراه شوید تا با جاهای دیدنی دبی آشنا شوید. مرکز خرید الغریر در سالهایی ساخته شد که دبی با چیزی که امروز است بسیار متفاوت بود. هر چیزی که بخواهید با هر قیمتی که فکرش را بکنید در دبی پیدا میشود. این خنجرهای سنتی نقره که روکشی زیبا با طرحهای سنتی عربی دارند، در گوشه و کنار مراکز خرید دبی پیدا میشوند. کالاهایی که میتوانید در دبی خریداری کنید، مراکز خرید دبی و نکتههایی در مورد خرید در این مراکز خرید و بخش دیگر که شامل نکاتی کلی در مورد خرید از دبی است. اجاره خودرو: این روش برایتان گران تمام میشود و از سوی دیگر به دلیل ترافیک سنگین و عدم آشنایی با خیابانهای شهر بهتر است آخرین گزینه شما برای حمل و نقل شهری باشد.

این هتل علاوه بر سه استخر شنا و استخر مخصوص کودکان با سرسرههای آبی، مجهز به پارک آبی «Splash Water World» است. این سه پارک آبی محبوب را می توان از بهترین پارک های آبی دبی معرفی کرد. هوموس گوآکاموله، اوزی پفکی مرغ، بطاطا حره و کروسان کنافه تنها گوشهای از منوی متنوع رستوران هستند.رستوران جیا: «جیا» (Gia) که در طبقه همکف قرار دارد، محلی ایدئال برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ ایتالیایی با چشمانداز فواره دبی است. مراکز تجاری دبی شامل مراکز خرید بزرگ و مدرن با امکانات تفریحی متعدد، فروشگاههای برندهای مشهور دنیا و حتی پیست اسکی و بازارهای سنتی و محلی هستند که زیورآلات، لباس و ادویه میفروشند. کودکان 2 تا 8 ساله، تنها در صورت همراهی والدین یا سرپرست، مجاز به ورود به پیستهای اسکی هستند. از طرفی برای کسایی که بار اول است به این شهر سفر میکنند، تور میتواند امکاناتی را به آنها ارائه دهد تا از تمام نقاط دیدنی این جزیره دیدن کنند. کسانی که دوست دارند قدم بزنند و به محیط اطراف خود تماشا کنند، آثار هنری زیادی در دبی مال وجود دارد که میتوانند از آنها بازدید کنند. بعضی از این اتاق ها شامل خدمات ترانسفر فرودگاهی می شود که به این دلیل هزینه بالاتری دارند. هتل های نزدیک پارک آبی دبی، هتل بزرگ برج العرب و هتل ساحلی جمیرا است که پذیرای ظرفیت بالایی از گردشگران هستند. شاید خور دبی ، پس از تفریحات لوکس و مدرن دبی، یکی از آن جاهایی باشد که برای کشف حقیقت باید از آن دیدن کنید. راهنمای خرید در آمستردام آمستردام، پایتخت زیبای هلند، یکی از محبوبترین مقصدهای گردشگری در اروپا است.

دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و بیش از 70 مرکز خرید بزرگ دارد که یکی از آنها، دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دنیا است. شما می توانید در طول اقامت خود در دبی از ساعت 8 صبح الی 10 شب (آخر هفته ها 11:30) از این پارک استفاده نمایید. اما، اگر فضا راحت و مناسب نباشد، به جای اینکه تمرکز و زمان خود را صرف تفریح و گشت و گذار کنید، دائما باید درگیری فکری نسبت به فضایی که قرار است در آن اقامت کنید داشته باشید. ولی بقیه موارد رو با همراه میتونید استفاده کنید به شرط اینکه دو نفری سوار بشید. در طول اقامت خود در هتل ساحل جمیرا، با 13 رستوران و بار خوشمزه، سفری استثنایی را در آشپزی و غذاهای مطبوع آغاز کنید. اما تنها مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، این است که این دو ماه، هایسیزن یا فصل پرگردشگر در دبی هستند؛ بنابراین، این نکته را هم در نظر بگیرید که در این مدت، هزینهی اقامت در هتلها در بالاترین میزان خود نسبت به سایر ایام سال قرار دارد. بنابر آمار غیررسمی، شیعیان امارات اعم از تبعه و مقیم 20% از کل جمعیت را تشکیل میدهند؛ یعنی10% از کل شیعیان در دوبی، 5% در ابوظبی، 4% در شارجه و 1% در دیگر امارتها اقامت دارند.

اوت لت مال دبی ؛ خریدی ارزان از برترین برندها - مجله گردشگری زیرا؛ در بسیاری از موارد هتلها با تورها قراردادهایی دارند و از این رو قیمتهایی که از تورها گرفته میشود، کمتر میباشد. دولت امارات مسوولیتی از بابت پرداخت هزینه هتل ندارد، و بعد از مشخص شدن نتیجه تست جواب آن دراپلیکیشنی که در بالا گفته شد COVID19 - DXB Smart App ارسال میشود، و فرد پس از اعلام نتیجه منفی میتواند محل قرنطینه خود را ترک کند. دبی شهری است مملو از انواع تفریحات که یکی از پرطرفدارترین تفریحات در بین گردشگران آن، پارک آبی می باشد. یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی این شهر بازار طلای اونه که روزانه افراد زیادی حتی بدون این که قصد خرید داشته باشن با تور دبی وارد این کشور میشن و از این بازار دیدن می کنن. مجموعه ابی هتل اتلانتیس شامل 7 نوع سرسره مختلف است که هرکدام از این سرسره ها می تواند آدرنالین خون شما را به شدت بالا ببرد. تخت های این اتاق ها به صورت دو نفره و تک نفره ارائه می شود. اتاق ها شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره می شود. قابل توجه است که این سرسره بدون تیوپ می باشد و یک نفره است. این شکلاتها با ترکیبی از شیر شتر و طعمدهندههای عربی، تهیه میشوند و در بستههای زیبایی به فروش میرسند. مسیر این آبشار از محل چشمه تا اتصال به رودخانه"خرسان" را فضای سرسبز و بینظیری از انواع درختان و گیاهان جنگلی فراگرفته و شیب زیاد و پستی و بلندیهای دره، آبشارهای کوچک متعددی را در آن ایجاد کردهاست. این ساحل بیش از 700 متر بوده و فرصتی را برای شما مهیا کرده است تا در محیطی آرام قدم بزنید و از مناظر زیبا بهره مند شوید. از سازههای دیدنی باشکوه شهر دبی برج خلیفه بوده که حتما در تور دبی از آن بازدید خواهید کرد.

اسپلش پد یک منطقه بازی اختصاصی برای بچههای کوچکتر و خردسالان است که دارای سازههای تعاملی آب بازی، اسپریهای آب پاش و سرسرههای ملایم است. برای گرفتن ویزای دبی نیازی به مصاحبه حضوری ندارید ، و آژانسهای هواپیمایی هم میتوانند این ویزا را برای شما تهیه کنند. 3- خانمها در هر سنی میتوانند اقدام به اخذ مجوز ورود به این سرزمین کنند، افرادی که سن آنها قانونی شده و به عبارتی زیر 18 سال سن دارند، تنها در صورتی مجاز به دریافت ویزا هستند که یکی از والدین آنها نیز در سفر حضور داشته باشد. به عنوان مثال برگزار کننده مهمانی باید 13 هزار دلار جریمه شده، و افرادی نیز که در آن دورهمی حضور داشته هرکدام باید 4 هزار دلار پرداخت کنند. بخش داخلی نیز شامل چندین عرشه مختلف می شود که در نتیجه آن، چشم اندازی فوق العاده پیش روی بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. این وب سایت یکی از وب سایت های زیر مجموعه آژانس پرواز عماد گشت می باشد که در طول فعالیت چندین ساله خود هزاران پرونده موفق را در کارنامه خود دارد. با جاذبه هایی مانند توپ غول پیکر زوربینگ ، غار یخی ، کوهنوردی هیجان انگیز و موارد دیگر ، یک سرزمین عجایب زمستانی در اختیار شما است تا به فعالیت های قطبی که هیچ جای دیگر نظیرش را پیدا نمی کنید دسترسی داشته باشید. این نمایشگاه یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که به مردمان هر کشور امکان راهاندازی غرفه را میدهد تا بازدیدکنندگان با زندگی، سنت و فرهنگ مردم آن شهر آشنا شوند. سکوی مخلوطی شکل است که به میهمانان این امکان را میدهد تا از طریف هلی کوپتر به برج العرب دبی دسترسی پیدا کنند. بازی های الکترونیکی ، مکان هایی مجزا برای باربیکیو و پیک نیک ، استخر مناسب برای شنا و حمام آفتاب ، مکان ها و زمین های مخصوص برای کودکان ، جاده ای مجزا برای پیاده روی و دوچرخه سواری ، نمازخانه ، فضای سبز زیبا ، ترن سواری ، شتر سواری ، اسب سواری و تئاتر در این پارک قرار گرفته تا شما بتوانید روزی شاد و مفرج را برای خود و همراهانتان رقم بزنید .

شهربازی IMG دبی در کنار تفریحات و سرگرمیهای بینظیر برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، امکانات فراوانی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهد؛ از اینرو چنانچه با اخذ ویزای دبی به این شهر مدرن و لوکس امارات متحده عربی سفر کردید، توصیه میکنیم به پارک IMG دبی سری بزنید تا بتوانید لحظات بهیاد ماندنی را برای خود و اعضای خانواده رقم بزنید. بیشتر مراکز خرید دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب یا بیشتر، باز هستند. اینها بخشی از کالاهایی هستند که گردشگران در سفر به دبی خریداری میکنند. بسیاری از سواحل نیز هستند که از امکانات بیشتری برخوردارند و مسافران بیشتری را به خود جذب میکنند. در ادامه با نمونههایی از کالاهایی که گردشگران در سفر به دبی خریداری میکنند، آشنا میشویم. برخی از امکانات موجود در این مرکز خرید عبارتند از آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب، دبی دینو، سینما ریل، اسکی روی یخ، انواع رستوران ها و کافه ها و غیره که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم. زمین اسکی دبی و مرکز خرید امارات از جمله جاذبههایی هستند که باعث جذب گردشگر به این منطقه میشوند. یکی از هتل های دبی که پارک آبی دارند، هتل آتلانتیس است این هتل بسیار لوکس است که البته مجموعه ابی ان نیز از این قاعده مستثنی نبوده. در این مجموعه بخشهایی از قبیل استخر شیرهای دریایی، وسایل بازی برای کودکان، آکواریوم و محوطه غواصی نیز وجود دارد که طرفداران خاص اجاره ماشین در دبی خود را دارند. فرشها، ابعاد و جنسهای مختلفی دارند. فرشها، آینهی تمامنمای فرهنگ یک کشور هستند و هیچ خانهای را پیدا نمیکنید که در آن فرش یا قالیچهای نباشد. در تمام سوپرمارکتها میتوانید این ادویههای با کیفیت را پیدا کنید اما اگر میخواهید با قیمت مناسبی آنها را بخرید و در کنار آن از دیدن فروشگاههای بزرگ ادویه با آن رنگهای مختلف و وسوسهانگیز لذت ببرید، حتما به بازار ادویه سر بزنید.

اینجا یکی از قدیمیترین مراکز خرید دبی است که سال 1995 افتتاح شد و شهروندان این کشور آن را به عنوان یک مرکز خرید خوب و با کیفیت میدانند. اگر به دنبال خرید زیورآلات و جواهرات طلا با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید، دبی بهترین مکان برای خرید است. در این غذا گوشت شتر خوب مزه دار شده و کباب می شود و سپس داخلش را با موادی مثل سبزیجات و ترشیجات پر می کنند. شما با رفتن به این رستوران با طعم متفاوت و بینظیر غذاهای جنوب شرق آسیا آشنا خواهید شد. مسیر سادهای پیش روی شما است، تنها کافی است در فلایتیو و در جستجوی هتل دبی، مرتبسازی را بر اساس ارزانترین انجام دهید تا کلی گزینهی خوب پیش چشم شما قرار بگیرد. این سواحل برای بازدید کنندگان و گردشگران محیا شده اند تا تعطیلاتی لذت بخش را برای شما رقم بزنند. این درایو به وضوح در مکان های دیدنی، مراکز خرید و هتل های آن قابل مشاهده است. در این راهنما تعدادی از مراکز خرید بزرگ دبی و نکاتی در مورد خرید از آنها را بررسی میکنیم. نمیتوان گفت که کدام یک از این سفارتها بهترین هستند؛ زیرا کار همه آنها بررسی درخواست و صدور ویزاست و مهم دریافت اولین وقت در بازه زمانی کوتاهتری است. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب پارک آبی وایلد وادی، امکان اجاره ساحل و کابین خصوصی برای اعضای خانواده است. اگر امکان داره کامل توضیح بدید که ما کمتری هزینه رو برای تفریحاتمون داشته باشیم. یکی از استخرها، آب شیرین دارد که خانوادهها میتوانند از آن استفاده کنند و استخر دیگر با آب شور، یک استخر بینهایت درست در بالای دریا است که فقط بزرگسالان امکان شنا در آن را دارند. همچنین، 1024 قطعه برای ساخت موزه آینده استفاده شده که هر یک از آنها 4 لایه دارند و هر لایه برای آنکه به فرم دلخواه برسد، 16 فرایند را پشت سر گذاشته است.

یکی از تفریحات دبی که در هوای گرم و خورشید تابان دبی میتواند خیلی خوشایند باشد، بازیکردن در پارک های آبی دبی است. در این مطلب قصد داریم تا درباره آب و هوای دبی، بهترین مراکز خرید دبی، هتل های دبی، رستوران های دبی، جاهای دیدنی دبی، بهترین زمان سفر به دبی و … با وجود مزیتهای فروان، زندگی در این شهر معایبی را نیز به دنبال دارد که در ادامه قصد داریم تا معایب زندگی در دبی را بیان کنیم. لازم به ذکر است که پارک های آبی دبی در زمستان نیز فعالیت می کنند و به طور کلی می توان گفت در تمامی فصول باز می باشند. کسب و کارها و خرده فروشیها اجازه دارند با ظرفیت حدود 70 درصد به فعالیت خود ادامه دهند. دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دنیا است در کنار هزاران فروشگاه و پاساژ دیگر در دبی وجود دارند که انتخاب کردن از میان آنها سخت است. میتوانید برای فرار از گرما، روزها از این مراکز دیدن کنید اما شبها بازارها رونق دیگری دارند. در موشنگیت دبی که بزرگترین تم پارک الهام گرفته از هالیوود در منطقه میباشد، در جهان شگفتانگیز استودیوهای افسانهای فیلمسازی مانند کلمبیا پیکچرز، دریمورکس انیمیشن و لاینزگیت قدم بزنید و تماشاگر محبوبترین شخصیتهای کارتونی از جمله اسمورفها و شرک باشید. به خاطر داشته باشید که آبوهوای مرطوب و گرم این شهر در تابستان میتواند به بالای 50 درجه سانتیگراد برسد. در این بخش چندین و چند تونل و مسیر پیچدرپیچ وجود دارد که در آنها میتوانید ماجراجویی کنید. این شهر چندین پارک آبی متفاوت دارد که از نظر جذابیت در بین بازدید کنندگان می توان پارک آبی وایلد وادی را در رتبه نخست، پارک آبی آکواونچر را در رتبه دوم و پارک آبی لاگونا را در رتبه سوم قرار داد. بازار Deira چندین فروشگاه شال و روسری دارد که انواع مختلف شال با رنگهای گوناگون را عرضه میکنند.

در دبی، لباسهای مختلف با رنگ، طراحی، جنس و قیمتهای گوناگون به فروش میرسد. مساحت این پارک حدود 16 هکتار است و اشکال مختلف جانوران و گیاهان در مکان های آن دیده می شود. از دیگر مزایای این جشنواره این است که در ماههای ژانویه و فوریه برگزار میشود که هوا در دبی مطبوعتر از سایر ایام سال است. شواهدی وجود دارد که نشان میدهد این نهر در گذشته بسیار بیشتر از 14 کیلومتری که امروزه وسعت دارد، به داخل خشکی کشیده شده بود. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان تهیه کنید. شما هم با توجه به سلیقهی خود میتوانید هزاران کالای متنوع دیگر را به عنوان یادگاری سفر تهیه کنید: انواع عروسکهای سنتی، وسایل تزیینی، صنایع دستی و… باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی، باغی زیبا در دل کویر می باشد و یکی از بزرگترین باغ های گل زده است که در زمینه گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چطور میشود از این همه جای دیدنی و جذاب دل کَند. همان طور که پیش از این گفتیم، دبی پایتخت خرید خاورمیانه است. راهنمای خرید در باکو باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است که در ساحل غربی دریای خزر قرار دارد. راهنمای خرید در ایروان ارمنستان ایروان، پایتخت و بزرگترین شهر کشور ارمنستان و یکی از مقاصد گردشگری محبوب به خصوص در بین ایرانیان است. شالهایی با اجناس گوناگون را میتوانید از مراکز خرید متعدد در رنگها و طرحهای مختلف خریداری کنید. این هتل با موقعیت عالی خود دسترسی آسان به جاذبه های مختلف، مراکز خرید و مناطق تجاری را فراهم می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای مسافران تفریحی و تجاری تبدیل می کند.