سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

در بخش های قبلی گفتیم که در فرودگاه برج العرب، رویدادهای جالبی برگزار شدهاند. علاوه بر فرود هلیکوپتر، رویدادهای جالبی در این قسمت از برج العرب اتفاق افتاده که در ادامه به آنها می پردازیم. این باند فرود هلیکوپتر چندین اتفاق مهم و قابل توجه را نشان داده است؛ گلف باز مشهور تیگر وودز چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد. طراحی خلاقانه نمای بیرونی و شکل ظاهری هتل و همچنین فضای داخل آن که به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین شده ، یکی از عوامل جلب توجه گردشگران و همچنین چهره های معروف دنیای ورزش و هنر به سمت دبی می باشد ، لازم به ذکر است ، برج العرب زمانی نماد دبی بود و الان هم اثر آن در پلاکهای قدیم دبی دیده می شود ولی بعد از مدتی نماد دبی تغییر کرد و یک عده می گویند این به دلیل شکل ظاهری این برج می باشد ، با این که برج شبیه بادبان یک کشتی می باشد ، ولی از زاویه پشت به مانند یک صلیب است ؛ ضمنا جزیره مصنوعی که برج العرب بر روی آن بنا شده است در 280 متری ساحل جمیرا واقع شده که به وسیله یک پل منحنی به جاده اصلی وصل می گردد ، در نزدیکی سقف سازه برج العرب و در ارتفاع 210 متری یک سکوی فرود هلی کوپتر وجود دارد که به منظور رفت و آمد سیاست مداران و افراد مشهور ساخته شده است ، البته این باند فرود مدتی به طور موقت به یک زمین تنیس تبدیل شده بود چرا که گلف باز مشهور ” تایگر وودز ” چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب نمود و همچنین در فوریه سال 2005 تنیس بازان ، راجر فدرر و آندره آغاسی ، در ارتفاع 211 متری با هم بازی کردند ، لازم به ذکر است ، این باند فرود دارای هیچ حفاظ و نردهای نیست.

برای ساخت این جزیره مصنوعی 280 متر در آبهای خلیجفارس به دور از ساحل پیشروی کردند ، سپس با ریختن سنگهای عظیم و بتن در کف دریا جزیرهای ایجاد نمودند که بتواند ساختمانی به بزرگی برج العرب را تحمل کند. برج العرب بلندتر از برج ایفل در پاریس میباشد و تنها 60 متر کوتاهتر از ساختمان امپایر استیت امریکا است. این مسجد را میتوان یکی از زیباترین بناهای مذهبی شهر دبی دانست و تنها ساختمانی است که معماری ایرانی در آن به کار رفته است. طراحی داخلی آن توسط خوان چو، یک طراح داخلی چینی، با تأکید بر چهار عنصر جهان باستان (آب، آتش، باد و خاک) صورت گرفته است. در فوریه سال 2005 تنیس بازان حرفهای راجر فدرر و آندره آغاسی یک بازی را در ارتفاع 211 متری انجام دادند که این باند فرود به صورت موقت به یک زمین تنیس تبدیل شده بود. یکی از رستورانهای برج العرب المنتها میباشد که در ارتفاع 200 متری بنا شده است. اپرای دبی که در بزرگراه شیخ محمد بن رشید قرار دارد یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی است که میتواند شب متفاوتی را برای شما رقم بزند. بعد از آنهمه سختی که آدم در تور کشتی تفریحی شخصی و لایهبرداری پوست با ورق طلای 24عیار میکشد حتما لازم است یک شام خاطرهانگیز در یکی از بهترین رستورانهای جهان بخورد. 3- رستوران Al Muntaha: این رستوران در دو طبقه از غذاهای اروپایی مدرن برای ناهار و شام ارائه می دهد. با تماشای مناظر خلیج فارس و قلب شهردبی، این رستوران به شما امکان میدهد تا در کنار خانواده خود لذت ببرید و از غذاهای اروپایی با کیفیت بالا لذت ببرید.آشپزخانه آجری چشمگیر این رستوران همراه با سالنها و تراس مجلل، یک فضای شیک و دلنشین را برای شما فراهم میکند.

«کیدزانیا» (kidzania) به مساحت 7000 متر مربع، نمونه کوچکی از یک شهر واقعی با خیابانهای آسفالت، فرودگاهها، کارخانهها، رستورانها و تئاترها است که به کودکان دو تا 16 ساله اجازه میدهد، بیش از 40 حرفه مختلف در دنیای واقعی نظیر وکالت، پزشکی، آتشنشانی، روزنامهنگاری، آشپزی یا خلبانی را تجربه کنند و آنها را به روشی سرگرمکننده یاد بگیرند. این عایق بندی آنقدر موثر است که حتی اگر سیستم خنک کننده از کار بیافتد 3 روز طول می کشد تا هوای پیست شروع به آب شدن کند. با داشتن بیش از 359 فروشگاه برند این انتظار را داشته باشید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این پاساژ پیدا کنید. در ضمین در دبی اوت لت مال یکی از زیباترین شعبههای برند باربری نیز وجود دارد. همچنین بیش از صد برند ژاپنی و سایر برندهای بین المللی مرتبط با صدا و تصویر را نمایندگی می کند. فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال دارد: ترمینال شماره 1 دارای یک کنکورس (CONCOURSE) یا سالن به نام کنکورس D است. حیاط پرشیا یا ایران مرکز خرید ابن بطوطه دبی به نحوی طراحی شده است که کاربر را به گذشتههای دور میبرد و خلاصهای از تاریخ چندین قرن ایران را به نمایش میگذارد. تمامی آنها مجهز به دیوارهای عایق صدا، سیستم تهویهمطبوع، سیستم کنترل از راه دور محیط اتاق ازجمله پردهها، نور، تلویزیون و موزیک، دستگاه پرینتر، کپی، اسکنر و فکس اختصاصی، تختخوابهای فوقالعاده راحت با تجهیزات لوکس، کاناپههای تخت شو، حمامهای اختصاصی با وانها و دوشهای مجزا به همراه لوازم بهداشتی و سشوار، اینترنت وایفای، آی مک 21 اینچ برای استفاده در طول اقامت، تلویزیون اچدی و نیز خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی) به صورت 24ساعته هستند. در هتل برج العرب دبی بیش از 30000 لامپ و تجهیزات روشنایی استفاده شده است. طراحی شگفتانگیز این برج توسط شرکت مشاورین Atkins صورت گرفته است.

برای دریافت بهترین قیمت، به صورت آنلاین یا از طریق برنامه با ده درصد تخفیف رزرو کنید و قیمت بلیط را 18 درهم و بلیط هر روزه را 22.50 درهم کاهش دهید. بلیطهای این پارک آبی دبی یک روزه است و با خرید یک بلیط میتوانید در تمام ساعات روز تا زمان غروب آفتاب از آن استفاده کنید و هر قدر که میخواهید وارد و خارج شوید. به این ترتیب تمام سوییتها گرانقیمت هستند و منظره پانوراما یا 360 درجه از دریا و شهر دبی دارند. دهکده جهانی که در جاده شیخ محمد بن زاید و E311 قرار دارد، میتوانید با ماشین شخصی یا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی (تاکسی یا اتوبوس) به آن برسید. دهکده جهانی دبی در جاده محمد بن زاید (E311) واقع شده است و به راحتی با حمل و نقل عمومی یا با خودروی شخصی قابل دسترسی است. این نما با دو لایه از پارچه مخصوص معماری پوشانده شده است که 60 سانتی متر از هم فاصله دارند تا گرمای بیش از حد و نور خورشید را فیلتر کند.برای دستیابی به سختی کافی ، خرپاهای فلزی غول پیکر با یک قطعه مثلثی ، هر یک به طول 85 متر ، در دیواره های جانبی خارجی استفاده شده است.

در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید تا دهکده جهانی دبی را بیشتر بشناسید. دهکده جهانی اغلب میزبان اجراهای موسیقی و جشنواره ها است. همچنین یک بخش از برج العرب و طبقههای زیرین آن، زیر آب بوده که اطراف آن را آکواریوم دریایی پوشانده است. البته صاحبان هتل آن را 7 ستاره میخوانند، اما در واقعیت بیشتر سازمانهای رتبه دهنده تنها تا 5 ستاره به آن رتبه میدهند. اگر با تور اقساطی راهی دبی شدهاید و از بابت هزینههای سفر خود نگران هستید و در عین حال همسفری با خود دارید که عاشقانه طلا دوست دارد، توصیه میکنیم بازار طلای دبی را تنها بروید؛ چون گرانترین طلاهای دنیا در این بازار پیدا میشود. با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید. المهارا به معنی صدف است که این نام با ظاهر رستوران ارتباط دارد. رستوران المهارا در طبقههای زیرین ساخته شده و دیوارهای شیشهای دارد. این رستوران برترین غذاهای دریایی با استفاده از ماهیهای تازه و همچنین غذاهای اروپای شمالی را ارائه میدهد. همچنین دو رستوران المهارا و المنتها نیز اشاره شد که جزو برترین رستورانهای جهان میباشند. این دو ورزشکار جزو برترین تنیس بازان دنیا میباشند. شاید زمانی کسی تصور نمیکرد که این شهر بیابانی از شهرهای مدرن دنیا پیشی بگیرد؛ اما در سفر به دبی متوجه میشوید که سرعت رشد چشمگیر مدرنیته و سواحل جذاب، آن را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. این جزیره مصنوعی که در نزدیکی هتل برج العرب قرار دارد، از جمله بزرگ ترین جزایر مصنوعی جهان است و با فضای سبز و امکانات تفریحی فراوانی، شامل رستوران های معروف، مراکز خرید و هتل های لوکس، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در دبی است. با قدرت خلاقیت و هنر معماری، این هتل توانسته است به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شود.

همچنین، استفاده از سنگ مرمر و سنگهای قیمتی درراسر هتل نمایش دهنده عنصر خاک است. دبی ارائه دهنده تمام محصولات لوازم خانگی صوتی و تصویری، لب تاپ، تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، انواع کنسول های بازی، لوازم جانبی و الکترونیکی و انواع تکنولوژی های جدید در دنیا است. بر فراز این غول پر هیجان، تمام شهر و آب های منطقه قابل رویت می باشند. در اطراف این دیوارهای شیشهای یک آکواریوم دریایی می بینید که با بیش از یک میلیون لیتر آب پر شده است. از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که همه جور جنسی را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود . افراد کوتاه تر از قد 1.2 متر کودک محسوب می شوند و در نتیجه انجام بعضی تفریحات برای آن ها ممنوع می باشد . دبی شهری مملو از انواع تفریحات و جاذبه های گردشگری است که بعضی از این تفریحات، بسیار هیجانی می باشند.

المهرا (به معنی صدف) هم رستوران دیگری است که شاید در هیچ کجای دنیا نظیر آن ساخته نشده زیرا آکواریوم زیبا و عظیمی آن را در بر گرفته که گنجایش آن بیش از یک میلیون لیتر آب وهزاران ماهی زیباست .این رستوران جزو 10 رستوران برتر دنیا شناخته شده است. در کنار مرکز تجارت جهانی دبی، شهربازی مادهش ورلد قرار دارد که اگرچه مقداری قدیمی است و حدود 20 سال از عمر آن میگذرد؛ اما بازیها و امانات فوقالعادهای برای افزایش علم و آگاهی کودکان و نوجوانان دارد. برج العرب دبی هتلی مجلل در شهر دبی، امارات متحده عربی است. برج العرب دبی یکی از هتلهای لوکس و مشهور در دبی، امارات متحده عربی است. این فرودگاه در مساحتی حدود 14000 هکتار بنا شده و در 37 کیلومتری جنوب غربی دبی، قسمت اصلی مرکز جهانی دبی قرار گرفته است. طرح بدنه ساختمان به صورت دو بال است که به شکل V باز طراحی شده و یک "دکل" ایجاد کرده و یک دهلیز عظیم را محصور می کند. در حالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملا مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی به صورت بسیار لوکس میباشد. نورپردازی در اطراف آسانسور و پایههای ستونها نیز جلوهای خاص به فضای داخلی برج میبخشد.

این طراحی جلوهای منحصربهفرد به برج میبخشد و همچنین ازرود بیش از حد نور خورشید و گرما به داخل برج جلوگیری میکند. این تعداد بینظیر از لامپها و تجهیزات روشنایی، به هتل زیبایی و جذابیت خاصی میبخشد و تجربهای بینظیر را برای میهمانان به ارمغان میآورد. همچنین، استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات روز دنیا، مانند 30 نوع سنگ مرمر مرغوب،ولسترهای لوکس و فرشهای دستبافت شگفتانگیز، جزئیات دیگری از طراحی داخلی برج العرب دبی را تشکیل میدهند. در این غرفه نیز این امکان را دارید که از عطرها و روغن های بسیار محبوب و با کیفیت عربی که سوغات دبی بوده دیدن و از آنها خرید نمایید و همچنین در آن می توانید تابلو نقاشی های کوچک و ظروف عربی که مانند چراغ های نفتی هستند و همچنین قلیانهای عربی را برای سوغات دادن بخرید . این شرکت در ساخت بناهای بزرگ و پیچیده تخصص ویژهای دارد؛ تخصصی که تاکنون چند جایزه بینالمللی را از آن شرکت پدل تروپ کرده است. ساخت این هتل حدود پنجال زمان برد و با همکاری بیش از 3,500 کارگر، 3,000 شرکت و پیمانکار و 250 طراح از انگلستان، ایالات متحده آمریکا و دبی انجام شد. برج العرب دبی هتلی مجلل در امارات متحده عربی است. دبی به عنوان مقصدی لوکس و گرانقیمت، دارای هتل های لوکس و گرانقیمت نیز می باشد که یکی از این هتل های لوکس برج العرب دبی است. یکی دیگر از ویژگیهای پارک آبی آکواونچر، وجود غارهای آبی کودکان است که برای بچههای کوتاهتر از 120 سانتیمتر طراحی شده و با چنین امکاناتی، دیگر نیازی نیست والدین بخواهند دائماً مراقب فرزند خود باشند. دو طبقه دیگر موزه، فناوری و قهرمانان آینده، است که مختص کودکان می باشد. همچنین، دارای 18 آسانسور، 28 طبقه دوگانه و رستورانهای بینظیری است.

هتل برج العرب دبی دارای اتاقهای متنوعی است. این اسپا در طبقه هجدهم هتل قرار دارد و امکاناتی مانند استخرهای سرپوشیده، و وان آب گرم، اتاقهای درمان، سونا و اتاق بخار را در اختیار مهمانان قرار میدهد.طراحی اسپا تالیس به گونهای است که مهمانان میتوانند زیر نور طبیعی شنا کنند و از ماساژهای متنوعی که توسط کارکنان حرفهای ارائه میشود، لذت میبرند. این چرخ و فلک دارای 60 کابین است که هر کدام از آنها ظرفیت 8 بازدید کننده را دارند. مایعات، ژل ها و اسپری ها باید در چمدان دستی باشند.اقلام داخل کیسه پلاستیکی شفاف و قابل مهر و موم باشند.حجم هر کدام از اقلام نباید بیش از 100 میلی لیتر و مجموع آن بیش از یک لیتر باشد. شاید برای خیلی ها پیش بیاید که برج العرب دبی کجاست و به چه دلیلی آن را ساخته اند.؟ به دلیل موقعیت مکانی خوب این بازار، بسیاری از هتل های دبی با کیفیت بسیار عالی در مجاورت آن قرار گرفته اند. ساختمان هتل شبیه به بادبان کشتی طراحی شده و معمار آن تایم رایت معروف میباشد. اتکینز به سرپرستی معمار تام رایت ، ساختمانی با تکنولوژی بالا طراحی کرد تا شبیه بادبان یک قایق سنتی عرب-داوو- یا قایق بادبانی باشد. بخش دیگری از این موزه به موسیقی سنتی عربی اختصاص دارد، در این قسمت شاهد ابزار و آلات موسیقی قدیم که در مناسبتهای گوناگون مورد استفاده بوده، میباشید. همچنین شما گردشگران تور دبی نمایشگاهی در این دهکده را می بینید که در آن هنرهای سنتی ، صنایع دستی و تولیدات داخلی 26 کشور مختلف عرضه می شود و مطمئن هستیم برایتان خیلی جالب و لذت بخش می باشد . معماری این مسجد بزرگ از نمونه معماری های اسلامی می باشد بطوریکه در آن یک گنبد بزرگ 16 متری چشم هر گردشگری را خیره و محصور خود می کند ، مناره های حدود 40 متری هم بر عظمت این بنای با شکوه افزوده و از طرفی هم باید سراغ منبر مسجد بروید و حتما شما از آن دیدن نمایید چرا که بسیار با عظمت و با شکوه می باشد .

پنجرههای کف تا سقف نیز به شما اجازه میدهد تا در حین صرف غذا، از چشم انداز فوقالعاده اطراف لذت ببرید. همچنین در زمان هایی که پروازی صورت نمی گیرد هلی پد به یک زمین گلف یا زمین تنیس استثنایی با چشم اندازی تماشایی تبدیل می شود. همچنین کارکنان مسلط به چند زبان به صورت تماموقت آماده ارائه خدمات میباشد. این سایت آماده استقبال از شما برای ارائه فروش بلیطهای تخفیف دار و واچرهای دبی است. برج العرب دبی یک ساختمان بسیار زیبا و تجملی است. شما با نگاهی به موزه آینده دبی متوجه خواهید شد که با پیچیدهترین سازه جهان روبهرو هستید که فضایی را برای ارائه خدمات آیندهنگر ارائه داده است. در این مرکز خرید انواع برندهای مطرح و لوکس را مشاهده خواهید کرد. را خواهید یافت . این قلعه ک از جاذبه های کردشگری دبی است در سال 1971 میلادی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت (دوباره در سال 1995 گسترش یافت) و در حال حاضر موزه برتر شهر است. هر چند که نزدیک به 30 سال از زمان احداث مرکز خرید برجمان میگذرد، اما این مجتمع تجاری تا کنون چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنان هم میتوان آن را جزو بهترین مراکز خرید دبی به شمار آورد. برج العرب دبی در واقع یکی از هتلهای مجلل و لوکس جهان است. البته باید بگویم امروزه هم برج العرب یکی از بهترین هتلهای جهان در شهر دبی است که از تمام اتاقهای آن میتوانید منظره ابدی از خلیج فارس تماشا کنید. لابی برج العرب بلندترین سقف را در بین لابی های هتلهای دنیا دارد. شهر دبی با سرعت معجره گری در حال پیشرفت و رشد است به طوری که نمی توانید چهره شهر را با چند سال پیش مقایسه کنید ، قسمت های بسیاری از دبی نسبت به 20 سال پیش که بیابانی بیش نبود ، حالا میزبان آسمان خراش های سر به فلک کشیده ای هستند که گردشگران زیادی از سراسر دنیا و همچنین مسافران در تور دبی برای تماشا این همه شگفتی از کشورهای دیگر به به این شهر جذب می شوند .

قابل ذکر است که حضور دریاچه ها و فواره ها در بیابانی همچون دبی خود یکی از شگفتی های این شهر محسوب میشود. به خاطر داشته باشید، یکی از نزدیک ترین ایستگاه های مترو به هتل، Equity است. این شهر شامل بسیاری از امکانات و خدماتویژه است ، مانند: مراکز تجاری ، مدارس و مهد کودک های بین المللی ، مساجد و عبادتگاه ها ، هتل ها ، ایستگاه های مترو و سایر خدمات اجتماعی. همین طور امکان استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی وجود دارد که بین ایستگاه مترو و دبی مال تردد میکنند.اتوبوس: اتوبوس شماره 27 که از ایستگاه اتوبوس بازار طلا در دیره حرکت میکند و اتوبوس 29 از «ایستگاه اتوبوس الغبیبه» (Al Ghubaiba) در محله الفهیدی شما را به دبی مال میرسانند. بازدید از آکواریوم مال این فرصت را به شما میدهد که ترس مقابله با کوسههای شکارچی را از نزدیک تجربه کنید. این مجموعه زمستانی در نوامبر 2005 و در منطقه ای به وسعت 22500 متر مربع در مجتمع تجاری بزرگ امارات مال دبی افتتاح شد و تا به حال بعنوان یکی از مجهزترین تفریحگاههای زمستانی جهان شناخته می شود. این دهکده بزرگ سالیانه در بین ماه های نوامبر و فوریه شروع به پا میشود و ماه آغاز کار اینجا نیز محسوب می شود . بازی های مهیج و فراوانی برای کودکان و نوجوانان دارا میباشد که هدیه ای مناسب پس از یک سال تحصیلی از طرف خانواده ها برای فرزندان شان محسوب میشود. سفارش ساخت طلا. جواهرات و زیورآلاتی که در آن ها از طلا استفاده شده است، گزینه ای جذاب و ایده آل برای هدیه محسوب می شوند. موزه آینده دبی نمونه ای از حفظ منابع طبیعی با طراحی خلاقانه است که برق مورد نیاز آن از 4 هزار مگاوات انرژی خورشیدی توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان، با همکاری اداره برق و آب دبی تولید می شود.

در این بخش هارمونی رنگ دیوارها شما را به لوکیشن فیلم های هندی قدیمی می برد، انگار دروازه ای به روی دهه های قدیمی بالیوود باز کرده باشید. مسجد شیخ زاید بر روی تپهای 9 متری در میان دو پل مصفح و مقطع ساخته شده است. درهای مسجد شیخ زاید در روزهای جمعه ماه رمضان به روی گردشگران بسته است. اتوبوس: نزدیکترین مسیرها به برج العرب عبارتند از 8، X28، 81 و 88. این خطوط یا در هتل برج العرب 2 یا انبارهای Wild Wadi 1 توقف می کنند، که هر دو با یک پیاده روی سریع به مقصد می رسند. اگر در روزی که قصد چتر بازی داشتید، آب و هوا بارانی و یا طوفانی و گرفته بود؛ حتما از چتربازی اجتناب کنید و آن را به روز دیگری منتقل نمایید. رستوران “المهرا” (Al Mahara) در برج العرب دبی واقع شده است و یک آکواریوم بزرگ دارد که دیوارههای شیشهای آن به ضخامت 18 سانتیمتر مجهز شده است تا فشار آب را تحمل کند. بهتر از همه ، کاملا رایگان است. نمای برج العرب دبی از پوشش دو لایهای صفحه پارچهای سفید استفاده میکند. شما میتوانید فهرست کاملی از جاهای دیدنی دبی را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و همچنین جاذبههای رایگان این شهر دسترسی داشته باشید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره ماشین در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.