سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


در اینجا برخی از جاروبرقی ها و کیسه های جاروبرقی ضروری برای هر خانه از نماینده بوش آورده شده است.

اگرچه نظافت و تزیین خانه بسیار مهم است، اما برای بسیاری از افراد نظافت کاری خسته کننده و زمان بر است. برای این کار تجهیزات نظافتی، جاروبرقی، بخارشوی و غیره برای حل این مشکلات به بازار عرضه می شود. وارد شد

در بین وسایل نظافتی جاروبرقی به دلیل سادگی و کارایی در استفاده یکی از محبوب ترین ابزارهای نظافتی است و یکی از اجزای اصلی لوازم خانگی می باشد. امروزه جاروبرقی ها به لطف پیشرفت در لوازم خانگی، نظافت منزل را آسان می کنند. با دانستن ویژگی های جاروبرقی مناسب می توانید انتخاب درستی داشته باشید و نظافت منزل را تا حد امکان آسان کنید. . در اینجا سعی داریم شما را با ویژگی های جاروبرقی مناسب آشنا کنیم و به شما در خریدی جذاب کمک کنیم. مجموعه ای از بهترین و متنوع ترین مدل ها و برندهای جاروبرقی و قوطی جاروبرقی در فروشگاه اینترنتی خاکاداز موجود است و این فروشگاه با بهره گیری از کادری مجرب همواره یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور بوده است. مشتریان عزیز تلاش می کنیم رضایت شما را از خرید اینترنتی جلب نماییم.

پارامترهای اساسی برای خرید جاروبرقی

یکی از مهم ترین پارامترها در هنگام خرید محصول، تطبیق ویژگی های آن با نیازهای کاربر است. برای مثال خانواده ای را تصور کنید که یک جاروبرقی کم صدا را در وسط خانه ترجیح می دهند تا فرزندانشان در آرامش استراحت کنند یا خانواده ای را تصور کنید که بر اساس سیستم جاروبرقی خود جاروبرقی را انتخاب می کنند. اعضای خانواده مبتلا به آلرژی یا بیماری های تنفسی نباید ناامید شوند. بنابراین وجود برخی پارامترها ممکن است بر عملکرد جاروبرقی تأثیر بگذارد.

پاکت جاروبرقی

کیسه جاروبرقی نقش مهمی در عملکرد جاروبرقی دارد اگر از کیسه های خوب برای جاروبرقی خود استفاده نکنید، عمر جاروبرقی شما را کاهش می دهد و همچنین خانه یا محل کار شما را آلوده می کند. جاروبرقی های غیرفعال و دائمی در بازار کیسه به فروش می رسد. معلوم است که کیسه های دائمی از نظر بهداشتی توصیه نمی شود و توصیه می شود برای افزایش عمر جاروبرقی و حفظ محیط زندگی سالم خود از کیسه های یکبار مصرف استفاده کنید. .

قدرت فیلتر

عدم بازگشت ریزگردها به قدرت فیلتر جاروبرقی بستگی دارد، بنابراین امروزه استفاده از فیلترهای پیشرفته امکان جذب حجم بیشتری از مواد ریز را فراهم می کند به طوری که ذرات کوچکی به اندازه 0.03 میکرون نیز به دام می افتند. استفاده از این فیلترها میزان گرد و غبار پراکنده در محیط حداقل است. این ویژگی برای افرادی که به عاری از باکتری ها و میکروب ها محیط زیست اهمیت می دهند، از جمله خانواده های دارای کودک یا افراد مسن بسیار مفید است. همچنین توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری های تنفسی برای سلامتی خود به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

قدرت موتور

قدرت موتور بر حسب وات است. هر چه این مقدار بیشتر باشد جاروبرقی قدرتمندتر و کارآمدتر خواهد بود.بهترین جاروبرقی از نظر قدرت، جاروبرقی با توان 1300 تا 2200 وات است. بهتر است از انتخاب جاروبرقی با توان کمتر از 1000 خودداری کنید.

قدرت مکش

ذرات توسط پمپ مکنده به داخل مخزن کشیده می شوند. هر چه پمپ مکش برای ایجاد جاروبرقی بهتر کار کند، قدرت مکش جاروبرقی بهتر است. طراحی جاروبرقی نیز در قدرت خروجی اگزوز جاروبرقی موثر است. به عنوان مثال، اگر طول شلنگ از حدود 2 متر بیشتر باشد، قدرت اگزوز کاهش می یابد. نشت هوا در اطراف بدن دلیل دیگری برای کاهش این مقدار است. بنابراین عایق بندی مناسب جاروبرقی می تواند قدرت مکش را افزایش دهد.

برخی از جاروبرقی ها علاوه بر توانایی جذب کثیفی و اجسام جامد، توانایی مکیدن مایعات را نیز دارند. حتی بنزین و روغن را می توان با برخی از این مواد از سطوح پاک کرد. علاوه بر این، برخی از برس ها قادر به جداسازی مایعات از جامدات هستند.

میزان صدا

نظافت در هر محیطی ضروری است، بنابراین راحتی افراد نیز در نظر گرفته می شود. امروزه سازندگان حرفه ای جاروبرقی توجه زیادی به سر و صدای تولید شده توسط تجهیزات دارند. یکی از ویژگی های یک جاروبرقی با کیفیت، صدای کم آن است که استفاده از آن را در انواع موسسات تجاری و دفاتر آسان می کند. ، محیط خانه. سطح سر و صدای تجهیزات بر حسب دسی بل (dB) تعیین می شود و 70-77 دسی بل سطح صدای مطلوب جاروبرقی است.

بنابراین برای خرید جاروبرقی  از نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش باید به شرایط حاکم بر خانه و خانواده خود توجه کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.