سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


دورانی که از آشپزخانه فقط برای پخت و پز در خانه استفاده می شد گذشته است. الان وارد خانه ما شده اند. ما لوازم آشپزخانه هوشمندی می خواهیم که زندگی ما را آسان و راحت کند. کتری برقی یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسایل آشپزخانه است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد. پس از استفاده روزانه، کتری فوق العاده تمیز است و می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. اگر اخیرا آشپزخانه خود را نقل مکان کرده یا بازسازی کرده اید و در مورد استفاده از کتری برقی سوالی دارید. این مقاله باید تمام شک و تردیدهای شما را برطرف کند. در اینجا به تمام مزایای کتری برقی از ایمنی کتری برقی می پردازیم. این مقاله.

آیا استفاده از کتری برقی بی خطر است؟

یکی از بزرگترین نگرانی ها هنگام خرید کتری برقی این است که آیا استفاده از آن ایمن است یا خیر. در مقایسه با سایر روش های پخت آب، کتری های برقی به طور قابل توجهی ایمن تر هستند. نحوه انجام این کار به این صورت است: 1. اکثر کتری های برقی این امکان را دارند که وقتی آب کاملاً گرم شد خاموش شوند.

برخلاف مایکروویو یا مشعل گازی، کتری ها حاوی دستگاهی هستند که پس از رسیدن آب به حداکثر دمای جوش، فرآیند پخت را متوقف می کند. 3. در نتیجه امکان نشتی، جوشیدن یا نشت آب از کتری وجود ندارد. 4. استفاده از کتری برای خاموش کردن شعله اجاق گاز کار سختی نیست.

5. بیشتر کتری های برقی با فناوری لمس سرد یا دسته های عایق حرارتی ساخته شده اند تا از هرگونه سوختگی نامطلوب جلوگیری کنند.

آیا کتری برقی برای سلامتی مفید است؟

آب گرم مزایای زیادی دارد. تقریباً تمام باکتری ها و عوامل بیماری زا که در آب زندگی می کنند در دمای بالای 100 درجه سانتیگراد از بین می روند. نوشیدن آب گرم می تواند به هضم سالم، افزایش متابولیسم و ??بهبود گردش خون کمک کند. همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند. در هر کجا که هستید می توانید به راحتی و با استفاده از کتری آب گرم درست کنید. یک کتری می تواند با تامین سریع آب گرم کار کند، به خصوص اگر در سفر هستید یا صبح شلوغی دارید.

کتری برقی با بدنه فلزی

اکثر کتری های برقی موجود در خانه ها و ادارات دارای بدنه فلزی هستند. در اینجا چند نمونه رایج آورده شده است:

1. برنجی یا مسی: بخاری های گازی، نه برقی، کتری های مسی رایج هستند. برای جلوگیری از مسمومیت کتری های مسی، کتری های مسی مدرن دارای پوشش داخلی ساخته شده از فولاد ضد زنگ، پیوتر یا نیکل هستند. 2. آلومینیوم: کتری های آلومینیومی معمولاً به فلزات دیگر چسبانده می شوند تا از بسته شدن آنها در هنگام جوشیدن آب جلوگیری شود. همانطور که آلومینیوم اکسید می شود، تمام نشت های احتمالی آب بندی می شوند. 3. فولاد ضد زنگ: کتری های فولادی ضد زنگ بسیار ایمن هستند. هنگامی که آب در یک کتری فولادی ضد زنگ جوشانده می شود، نه طعم و نه مواد مضر وارد آب می شود. کتری های ساخته شده از فولاد ضد زنگ یک انتخاب محبوب هستند زیرا ارزان تر و بادوام تر هستند.

مشاهده منبع: https://www.entekhabcenter.com/electric-kettle-price