سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

به گزارش خبرگزاری مهر، هر کدام از ما بارها در یادگیری زبان انگلیسی شکست خورده ایم. گاهی انتخاب روش یادگیری ما را به بیراهه می کشاند، گاهی مسیر طولانی یادگیری ما را خسته و ضعیف می کند. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف یادگیری زبان انگلیسی از اصول اولیه باشد. این فرآیند آموزشی زمانی حساس تر می شود که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و زبان آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل نیاز به بهبود زبان در زمان مشخصی داشته باشد.


اما با همه پاسخ ها، اکنون می توانید تصمیم هوشمندانه ای برای تکمیل یک دوره کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف تحصیلی بگیرید. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به مقصد می رساند. کلاس های خصوصی زبان انگلیسی راهی سریع برای آموزش و راهی سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک معلم خصوصی در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟
همه ما از چالش ها و مشکلات مهاجرت اطلاع داریم. همه ما از فراز و نشیب هایی که در این سفر با آن روبه رو هستیم، می دانیم. همه کسانی که در خیابان ها بالا و پایین می رفتند حرف های زیادی برای گفتن داشتند. اما در اینجا ما در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت می کنیم. دغدغه اصلی اکثر زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای خوب صحبت کردن و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به خصوص اینکه اکثر زبان آموزانی که قصد قبولی در آیلتس یا تافل را دارند زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان روش تدریس را در دروس انفرادی با توجه به محدودیت های زمانی و هدف زبان آموز سازماندهی می کند و بر اساس سطح شاگرد خود آموزش را آغاز می کند. با این سبک یادگیری، زبان آموز فرصت یادگیری و کسب تسلط را در مدت شش ماه تا یک سال دارد. حتی افرادی که زبان انگلیسی را یاد گرفته اند و تنها در تلفظ و مکالمه مشکل دارند می توانند با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مهارت انگلیسی برسند.

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح

پیدا کردن و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی قطعا دشوار است. دانستن کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب نمره، وظیفه هر زبان آموزی نیست. با فراوانی منابع یادگیری زبان انگلیسی، زبان آموز ممکن است گیج شود. یکی از ویژگی های عالی کلاس خصوصی زبان، رفع این سردرگمی است. زیرا یک معلم زبان خصوصی با اطلاعات و روش هایی که برای تدریس انتخاب می کند منبع بسیار خوبی برای یادگیری است. همچنین با تدریس چندین ساله و تجربیات فراوان در زمینه زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی پیدا کرده و با توجه به سطح زبان آموزان کتاب های مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر معرفی می کند. .

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال متداول است، اما یک سوال مهم است. اکثر مردم پاسخ دقیقی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از بسیاری جهات مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدف خود برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. در انتخاب این روش ها بحث آزمون و خطا و کسب تجربه است. دانش آموز با آزمون و خطا و کسب تجربه می تواند به تدریج با روش صحیح یادگیری آشنا شود، البته این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این نتایج از دست دادن زمان طلایی برای یادگیری است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای انتخاب راه درست و کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ این روش یادگیری سریع انگلیسی با افراد باتجربه مانند یک معلم خصوصی راحت تر است.

یک معلم خصوصی بر اساس تجربه خود می داند که بیشتر وقت خود را صرف چه درس هایی کرده است و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می تواند زمان بیشتری را برای کمک به یادگیری بهتر دانش آموز صرف کند. در درس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات کاملی به دانش آموز بدهد.

کلاس های خصوصی زبان برای دانش آموز کاملا شخصی سازی می شود و معلم بر اساس میزان آمادگی زبان آموز، اهداف یادگیری زبان و هر محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. ضمناً نظارت و دقت استاد بر آموزش دانش آموزان در این کلاس بسیار بالاست و یادگیری در جلسات مختلف قابل سنجش است.

قیمت آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان است که راهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انتخاب می کنند. زیرا آنها فکر می کنند کلاس های زبان خصوصی گران تر از سایر روش های تدریس است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید همزمان به چند موضوع مهم فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. ظرفیت، انرژی و زمان صرف شده و هزینه ها سه عامل مهم در دستیابی به هدف هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به مطالعه زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. با توجه به بودجه مورد نظرش ترجیح می دهد در کلاس های گروهی شرکت کند و از روش داغ در این کلاس ها استفاده کند. قطعا این دانش آموز به دلیل اهداف و سطح زبانش نمی تواند در این دوره آمادگی لازم را داشته باشد. با این حال برای رفتن به کلاس و درس خواندن انرژی و هزینه زیادی صرف کرد.

اما این در صورتی است که زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روش هایی مانند کلاس های تدریس خصوصی برای آمادگی در آزمون استفاده کند. شما می توانید هر زمان که بخواهید به نتایج دلخواه خود برسید، بدون اینکه هزینه ای برای کلاس گروهی پرداخت کنید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ سریع ترین راه برای یادگیری آیلتس

سایت آموزش سریع و تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس

با توجه به علاقه دانشجویان به یادگیری سریع زبان انگلیسی، بستر استادبانک اساتید خصوصی واجد شرایط را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت استادبانک Personal Tutors و یا تماس با شماره 02191005343 به این مدرسان حرفه ای دسترسی داشته باشید و با کمک استادبانک و اساتید خصوصی از این مجموعه، اگر در شروع کار تردید نکنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد. مطالعه کنید و درخواست خود را با قیمت های امسال برای تدریس خصوصی ثبت کنید.