سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در صنعت درب و پنجره دوبل پروفیل یو پی وی سی می باشد. این مشخصات با اکثر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی جهان سازگار است. گروه صنعتی پرشین ادوپن پلاستیک "وین تک" از همین نوع پروفیل برای تولید محصولاتی با شعار معروف "برنده فناوری، یک پنجره" استفاده می کند.

کارخانه های وین تک در ایران و کشورهای دیگر مانند ترکیه، آلمان، روسیه، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند متعلق به گروه شرکت های ادو در آنتالیا ترکیه است.

2. این شرکت در سال 56 تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید زیره لاستیکی آغاز کرد.

3. خانواده ساک شرکت ترکی «ادو» را تأسیس کردند و اکنون پس از گذشت نیم قرن، این شرکت در حال توسعه است. در حال حاضر ادو علاوه بر تولید پروفیل های UPVC مورد نیاز صنعت ساختمان، کارخانه های تولیدی زیادی در اروپا، آسیا، آفریقا و 8 کشور دنیا دارد. تولید کننده انواع درب های داخلی کامپوزیت، روکش سالن های صنعتی UPVC بزرگ و چندین کارخانه تولید لوله های سیمان و پی وی سی می باشد.

4. شرکت Adopen در ترکیه یکی از زیرمجموعه های گروه Ado می باشد. محصولات و خدمات این گروه تولیدی شامل پروفیل UPVC در داخل و خارج از ایران نیز می باشد و تمامی این محصولات با استفاده از تکنولوژی و مواد اولیه یکسان تولید می شوند.

5. در هنگام تهیه پروفیل های تولیدی در کارخانه ایران، نیازهای مختلف مشتریان، شرایط اقلیمی و جغرافیایی در نظر گرفته شد و در تدوین پروفیل ها شرایط جوی هر منطقه در نظر گرفته شد، به طوری که: حفظ کیفیت و مقاومت

6. کاوه خداپرست مدیرعامل شرکت صنعتی پرشین ادوپن پلاستیک «وین تک» است. شرکت ادوپن پلاستیک پرشین یک شرکت نمونه در تولید و صادرات محصولات تولیدی کشور می باشد.

7. این شرکت دارای استانداردهایی برای مدیریت کیفیت، حفاظت از محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و رضایت مشتری می باشد. این شرکت اولین و تنها تولید کننده پروفیل uPVC در کشور است که نشان ملی کیفیت را دریافت کرده است. در سال این مجموعه در سال 1377 به عنوان نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

8. وین تک در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی در و پنجره در سال های 90، 91، 93، 95 و 98 و نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز در سال های 88، 93 و 94 شرکت داشته است که از نمایشگاه های خارجی این برند می توان گزارش کرد. . در قطر، استرالیا، برزیل، کلمبیا، امارات، هند، هلند، رومانی، روسیه و ترکیه.

9. گواهینامه ها و تندیس های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به گواهی شرکت وین تک، مدرک تحصیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل سازمان مناطق کوچک صنعتی و صنعتی ایران، مدرک دیپلم استاندار شرق استان آذربایجان و گواهینامه. بین وزیر راه و شهرسازی

10. خدمات و محصولات وین تک نیز مورد تمجید معاونت وزارت کار، کار و بهداشت قرار گرفته است. علاوه بر این، وین‌تک برنده مدال یادبود سنای فرانسه، لوح تقدیر از کارآفرینان برتر سال 2013، لوح منتخب از چهارمین جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان برتر، لوح یادبود 40 سال تحقیق و ارتقاء و ... شده است.

مطالعه از رفرنس: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/