سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

برند پیشرو کارواش صنعتی

1- ایتالیا اینتر پومپا

2- برتولینی ایتالیا

3- آلمان بوش

4- کدو تنبل ایتالیا

5- مدار آمریکا



بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم مربوط به این است که کدام برند بهترین است و ...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، از جمله بهترین پمپ ها. کارواش اینتر ایتالیا است این به دلیل کیفیت بالای ساخت و عمر طولانی است - شرایط نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگتر است و نگهداری پمپ آسان است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین دستگاه ها در صنایع مختلف برای زدودن کثیفی و آلودگی از سطوح و محصولات کارواش های صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و تولید شده است، یکی از قوی ترین کارواش های صنعتی می باشد که با فشار بالای آب، آلودگی های نقاط مختلف را از بین برده و تخریب کامل را تضمین می کند.

شکی نیست که وجود انواع آلاینده ها و آلاینده ها در محیط، نه تنها باعث کاهش بهره وری کارگران و کارکرد تجهیزات و مواد می شود، بلکه باعث کاهش کارایی و کیفیت می شود. به طور کلی چنین فرآیندی زمینه ای را برای توقف فعالیت های تولیدی و کاهش کیفیت محصولات و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام فعالیت های عملی مربوط به نظافت به منظور حذف انواع آلاینده ها و ارتقای کیفیت محیط ضروری و ضروری است. صنعت کارواش صنعتی با بهره گیری از برنامه تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. به نوبه خود عمر مفید ابزار و تجهیزات را افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله ما می خواهیم هر آنچه که مربوط به انواع خودروهای تشکیل دهنده صنعت و صنعت هر کدام است را در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.



کارواش صنعتی چیست؟

ماشین لباسشویی صنعتی یا واترجت به ماشین لباسشویی های بسیار قدرتمندی اطلاق می شود که برای نظافت انواع سطوح، تجهیزات و قطعات در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شود. این واحد که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، شستشو و استریپ را با توجه به فشار آب تولیدی به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و تولید این واحد همگی ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی کارواش های صنعتی در رده های مختلف در شرایط جریان آب با فشار بالا ساخته می شوند تا پاسخگوی نیاز مشتریان در

صنایع مختلف باشد. در واقع هدف اصلی از تولید این دستگاه رفع تمامی نیازهای نظافتی در مناطق مختلف برای پاکسازی آلودگی ها به بهترین نحو با پاشش آب زیاد با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

کارواش صنعتی چگونه کار می کند؟

با توجه به کار کارواش صنعتی باید گفت که اکثر مدل ها برای انجام کار باید به لوله آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی قطعه اصلی و مهم این دستگاه است، وظیفه افزایش فشار آب برای تمیز کردن و شستشوی نواحی مختلف را بر عهده دارد، بنابراین باید ابتدا با منبع آب تماس گرفته و سپس هنگام خروج آن، تماس حاصل شود. آنچه را که می خواهید بدهید. در واقع فشار آب در پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش می یابد و توسط دستگاه های دیگری مانند لنس و نازل پاشیده می شود.

دو فاکتور بسیار مهمی که در کارواش ماشین یا آب پاش صنعتی باید در نظر گرفت جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب توسط پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه برای عملیات نظافت موثرتر است. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در پاکسازی و شستشوی حتی لایه های قدیمی و عمیق آلودگی و آلاینده ها نیز بیشتر می شود.



مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جت آب صنعتی

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی به جز پاشش آب فشار قوی چه گزینه های دیگری را می توان در نظر گرفت؟ عموماً زمانی که بخواهیم آب کمتری مصرف کنیم از واتر جت های صنعتی استفاده می شود. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. بدون شک در استفاده از این وسایل مکانیکی نسبت به روش های نظافتی سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، از مقدار بسیار کمی آب برای از بین بردن کثیفی استفاده می شود.

علاوه بر این با استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به زبان ساده یکی از مزایای این دستگاه کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزیت های استفاده از واتر جت صنعتی می توان به این ویژگی مهم اشاره کرد: فشار بالای آن و استفاده از تجهیزات قدرتمند با ابعاد استاندارد مانند لنس، نظافت تمامی قسمت های باریک و غیر قابل دسترس آسان است. از طرفی کاهش استفاده از صابون، انواع مدل های کارواش صنعتی را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.

 

مراجعه به ادامه مطلب: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/