سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

دبی که به عروس خاورمیانه لقب گرفته یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان بود. در سفر به دبی شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر خواهید بود که در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بدانید توجه به نکات مهم است. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از رفتن به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر معمولاً گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند این آب و هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مکرر می شود. در نتیجه در فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و میانگین دمای هوا در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا پایان فوریه است، در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و همچنین می توانید در سواحل زیبا و زیبایی های دبی شنا کنید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف



مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آنها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای ابتدایی ترین هتل های دنیا برای مسافران است که در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های پنج ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران های عالی با غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال نزدیک به این هتل و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



اون هتل دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای چندین رستوران است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و دارای 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن و انحصاری 5 ستاره شهر دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه رانندگی از دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه با دبی واقع شده است. یک ساحل در ماشین وجود دارد. همچنین امکاناتی که در این هتل به مسافران ارائه می شود، تجربه خوبی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

Osoite: دبی، قایق رانی و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج می باشد به طوری که منظره آب تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد را با شهر کویری دبی ایجاد می کند. اتاق های ویژه برای افراد دارای معلولیت و سالمندان.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی موارد مهم را برای شما شرح دهیم تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد