سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

 

به عنوان مثال دستگاه های تصفیه کننده آبی که از فناوری و تکنولوژی پیشرفته اسمز معکوس ممبران زیر سینکی بهره میبرند، میتوانند روزانه 50 تا 100 گالن آب (200 تا 400 لیتر) تصفیه شده تولید کنند! آیا فناوریهای به کار رفته در این دستگاه به روز و پیشرفته است؟ شما به عنوان یک خریدار خوب است به این بسته بندیها و ظاهر بهتر توجه کرده و فریب نخورید. متاسفانه بسیاری از دستگاههای تصفیه کننده آب تقلبی موجود در بازار شبیه به برندهای معتبر برچسبهای تقلبی دارند، اما نماد معتبر بر روی جعبه محصول نیستند و فقط ممکن است برای فریب خریدار دستگاه تصفیه آب بر روی قسمتی از محصول یک لوگو کوچک نمایش داده شود! نوع دیگری از فیلتر های مبدل های یونی به ویژه در نرم کردن آب یا به اصطلاح حذف سنگ آهنک بسیار قوی عمل می کنند. این درحالی است که کارگرانی که اجزای مختلف این دسته از دستگاه های تصفیه آب را مونتاژ می کنند دارای تاییدیه های بهداشتی نیستند و هیچ تضمینی مبنی بر سلامتی و بهداشت آنها وجود ندارد. مدنظر بگیرید که این فیلترها به اندازه فیلترهای کربن پوسته نارگیل قدرت جذب موادی مثل مشتقات کلر را ندارند و نمیتوانند برای مدت طولانی مواد مضر را جذب کنند   . آب آشامیدنی از که لولههای شهری خارج میشود، میتواند شامل موادی مثل رسوب، مواد جامد، فلزات سنگین مثل سرب، جیوه، آزبست، مواد شیمیایی مضر مثل نیترات و سایر محصولات جانبی مثل کلر، آفت کشها، رادیواکتیو و بقایای مواد مضر باشد! این فیلتر در جداسازی آلاینده های غیر آلی محلول در آب مثل املاح معدنی و اکثر مواد شیمیایی مضر به جز مواد آلی فرار و کلر و حلال ها و بعضی کودها بیشتر از 98% بازدهی دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی، کلمنی و یا پارچ تصفیه آب، در واقع از یک فیلتر دایره مانند تشکیل شده که در قالب یک مرحله میتواند املاح درشت و رسوبات را حذف کرده و کلر آب را نیز کاهش دهد. فیلتر مینرال به صورت یک کپسول است که داخل آن از سنگریزه های املاح و مواد معدنی پر شده است. تصفیه? برای تولید آب آشامیدنی شامل حذف آلایندهها از آب ورودی برای تولید آبی است که به اندازه? کافی برای مصرف انسان بدون خطر کوتاهمدت یا بلندمدت بر سلامتی انسان باشد. کیفیت آب بدست آمده از این دستگاه بسیار عالی بوده و در صورت تعویش به موقع فیلتر ها و استفاده صحیح میتواند تا چندین سال بدون مشکل کار کند.

 

مرکز خرید تصفیه آب آبینه  تمام دستگاهها را به طور مستقیم از کارخانهی تولیدی آن وارد میکند. این دستگاه را نسبت به سایر مدلهای موجود در بازار چگونه میتوانید مقایسه کنید؟ هزینه خرید این دستگاه نسبت به سایر مدلهای مشابه چقدر است؟ برخی از این محصولات نسبت به سایر محصولات موجود سادهتر بوده و به همان نسبت فرایند سرویس ساده تری هم دارند. در سایت های اینترنتی و یا فروشگاه های حضوری دستگاه تصفیه آب کوچک و بزرگ نیز وجود دارند، سایت هایی نظیر دیجی کالا نیز لوازم را ارائه می دهند که شما می توانید نسبت به تهیه و خرید آن اقدام فرمائید. به عنوان مثال با بودجه کم، میتوانید یک دستگاه فیلتراسیون با قدرت کمتر که تعداد فیلتر و مراحل تصفیه کوتاه تری دارد را تهیه کرد. برخی از افراد به واسطه مراحل زیاد این دستگاهها تصور میکنند که سر و صدای زیادی دارند و میتوانند باعث ایجاد آلودگی صوتی شوند، اما حقیقت این است که دستگاههای تصفیه کننده آب هیچ گونه سر و صدایی ندارند و تنها ممکن است که صدای خفیفی به گوش شما برسد.

 

شما میتوانید از طریق سایت رسمی سازمان NSF راجع به استانداردهای موجود در این حوزه اطلاعات کافی کسب کنید. اما ما به شما یکراه حل بسیار ساده و مؤثر آموزش میدهیم تا بهراحتی کامل و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. آیا میتوان به قطعات باکیفیت به کار رفته در دستگاه اعتماد داشت و با خیال راحت آب خارج شده از آن را میل کرد؟ برای اطمینان از کیفیت آب، افزون بر تصفیه، مسائل مربوط به نقل و انتقال و آبرسانی نیز مدنظر قرار گرفته میشود. فرایندهای مربوط به حذف آلایندهها شامل فرایندهای فیزیکی مانند تهنشینی و فیلتراسیون، فرایندهای شیمیایی مانند ضد عفونی و انعقاد و فرایندهای بیولوژیکی مانند فیلتر کردن آهسته شن و ماسه است. به عبارت ساده تر وجود آب در این صنایع نقش جدایی ناپذیر داشته و برای استفاده از آن ، آب باید کیفیت مطلوبی داشته باشد. لباسهایی که میخریم میتوانند از مارکهای گران قیمت با کیفیت بسیار زیاد باشند و یا حتی از مارکهای معمولی با کیفیت متوسط!

 

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir نمایندگی تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764