سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

تجهیزات تهویه مطبوع از ضروریات زندگی است. وقتی هوا گرم می شود، هیچ چیز مانند بیرون بودن در یک خانه خنک نیست. با تنظیم دمای مناسب برای کولر گازی خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که خانه شما تا حد امکان خنک می ماند. همچنین مهم است که تجهیزات تهویه مطبوع مناسب را انتخاب کنید.

 

کولر را رول کنید

تفاوت بین تجهیزات سردخانه کولر گازی پیچ و مارپیچ چیست؟ اولاً ناگفته نماند که تفاوت این دو در کمپرسور است. همانطور که متوجه شدیم، کولر اسکرو از کمپرسور پیچی و کولر اسکرول از کمپرسور اسکرول استفاده می کند. مقایسه قدرت کولر و عملکرد خنک کننده، برای دیدن قدرت، اینجا فقط مقایسه یک سر است، هد مقایسه نیست، مقایسه نمی شود، کولر بزرگ از کمپرسور پیچ ساخته شده است. همه ما می گوییم کولرهای بزرگ کولرهای پیچی هستند.

ظرفیت خنک کنندگی همان قدرت را مقایسه کنید: نوع مارپیچ 30 اسب بخار دارای سه کویل مارپیچ 10 اسب بخار، نوع 30 پیچ دارای یک سر است. به طور کلی یک چیلر اسکرو 30 اسب بخاری می تواند 1.3-1.6 برابر ظرفیت خنک کنندگی یک چیلر اسکرول 30 اسب بخاری داشته باشد که بر اساس تجربه و مقایسه دقیق محاسبه می شود.

ویژگی های کولر کویل هوا خنک

اجزای تجهیزات تهویه مطبوع با راندمان بالا و با کیفیت، طراحی بهینه سازی سیستم

سیستم خنک کننده گرداب نیز ساده ترین سیستم در صنعت است، واحد پمپ حرارتی همان شکاف را با استفاده از فناوری انبساط دو طرفه ویژه می بندد که عملکرد سیستم را بسیار ساده می کند. این چیلر هوا خنک برای کاهش سیستم، بهبود کارایی و همچنین کاهش خطر نشتی، سطحی بادوام و قابل اعتماد را ارائه می دهد.

اواپراتور از یک لوله مسی مبدل حرارتی با راندمان بالا با مارپیچ داخلی یا کویل اواپراتور استفاده می کند، سطح بیرونی لوله مسی صاف است و پارتیشن سمت آب از طراحی اتصال کوتاه استفاده نمی کند، به طوری که راندمان حرارتی آب یخ می زند

تجهیزات واحد کنترل اصلی با کنترل کننده میکرو کامپیوتر برای تجهیزات تهویه مطبوع. تنظیم پارامتر، راحت، آسان برای کار. عملکرد واحد، تنظیم انرژی، محافظت از خود از دیگر ویژگی های مهم این تجهیزات تهویه مطبوع می باشد.

مانیتورینگ اتوماتیک پس از دریافت کالا فقط سیستم های آب و برق را وصل کرده و استفاده کنید.

کولر پیچ

 

چگونه یک دستگاه تهویه مطبوع چیلر پیچی انتخاب کنیم؟

1. پارامترهای کنترلی اصلی کولرهای فلزی ترکیبی از اثر خنک کننده، ظرفیت اسمی خنک کننده، ظرفیت ورودی و نوع کولر می باشد.

2. انتخاب چیلر آبی باید با توجه به بار خنک کننده و استفاده باشد. برای سیستم های تبرید کم بار طولانی مدت، برای سهولت در تنظیم و صرفه جویی در مصرف انرژی، توصیه می شود یک کمپرسور رفت و برگشتی چند سر یا کمپرسور پیچی انتخاب کنید.

 

3. در انتخاب کولرهای آبی به شرایط اسمی کار توجه کنید. ظرفیت خنک کننده واقعی تجهیزات تهویه مطبوع چیلر پیچی به عوامل زیر بستگی دارد.

الف) دمای خروجی و دمای آب خنک کننده؛

ب) دمای ورودی آب خنک کننده، جریان و ضریب رسوب.

4. در هنگام انتخاب چیلر باید به عملکرد عادی این نوع واحد توجه داشت، به خصوص که حد جریان موتور اصلی، مقدار فعلی توان شفت به شرایط عملکرد اندازه گیری شده است.

5. هنگام طراحی و انتخاب تجهیزات تهویه مطبوع چیلرهای پیچی، نکات زیر باید در نظر گرفته شود: در جریان کار نامی، دمای خروجی آب خنک کننده نباید بیش از 15 درجه باشد و دمای حباب خشک در خارج از واحد خنک کننده هوا نباید به آرامی از 43 ? تجاوز کند، در صورت لزوم، باید بدانید که آیا محدوده کار کمپرسور مجاز است و آیا قدرت موتور اصلی کافی است یا خیر.

 

سیستم تهویه در پکیج سقفی

واحد تهویه هوای سقفی پکیج هوای سرد را در ساختمان به گردش در می آورد. همچنین پک های خورشیدی هوای تازه را از بیرون وارد می کنند تا مردم احساس خفگی نکنند. به یاد داشته باشید که کیفیت هوای داخلی کیفیت هوای هر ساختمانی است که با تجهیزات HVAC پشت بام تسهیل می شود. در برخی از سیستم های تهویه مطبوع از شیر برقی Asco استفاده می شود. RTU ها بر اساس میزان هوایی که می توانند تحویل دهند طبقه بندی می شوند. اینها هستند:

https://eco.shafaqna.com/FA/301630/%d8%af%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

درج مالار شکمی (CAV)

حجم هوای متغیر (VAV)

در یک سیستم CAV، ما نمی توانیم حجم هوای تحویلی را کنترل کنیم. ما می توانیم دمای هوای تحویلی را کنترل کنیم، اما حجم هوا همیشه ثابت می ماند. بنابراین سیستم CAV زمانی ارجحیت دارد که ساختمان فاقد زون باشد یا فقط یک زون داشته باشد. یکی دیگر از تجهیزات تهویه مطبوع پرکاربرد کانال اسپلیت مدیا است.

سیستم‌های CAV عمدتاً در ساختمان‌های بدون منطقه یا گاهی اوقات در ساختمان‌های تک منطقه‌ای و چند منطقه‌ای استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای سیستم CAV در موارد زیر یافت می شود:

سوپر مارکت،

تئاتر،

تئاتر u

موزه

سیستم های VAV می توانند جریان هوا را بسته به بار سرمایش یا گرمایش تنظیم کنند. سیستم های VAV برای ساختمان های چند منطقه ای ترجیح داده می شوند، اما پکیج های تهویه مطبوع پشت بام گاهی اوقات می توانند در ساختمان های تک منطقه ای استفاده شوند. سیستم تهویه هوای پشت بام می تواند مقادیر مختلفی هوا را به مناطق مختلف ارسال کند.

سیستم های VAV می توانند مناطق مختلف را در دماهای مختلف نگه دارند. برای مثال، انبار سوپرمارکت ممکن است نیازی به نگهداری در همان دمای اتاق های دیگر نداشته باشد. بنابراین یک سیستم VAV می تواند میزان هوای ورودی را کنترل و محدود کند.

https://www.tgju.org/news/2592939/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-ttm

برخی از کاربردهای این سیستم عبارتند از:

سوپرمارکت های بزرگ،

ساختمان های چند طبقه و

دفتر تجاری.

آخرین قوس

یک سیستم تهویه مطبوع با گردش هوا در سرتاسر خانه کار می کند تا آن را در دمای راحت نگه دارد. برند تی تی ام شرکت تی تی ام تجربه زیادی در زمینه طراحی، ساخت و واردات کولر گازی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای خرید کولر گازی باشد. سیستم تهویه مطبوع برای گرمایش و سرمایش خانه ضروری است و همچنین می تواند کیفیت هوا را بهبود بخشد. با خرید خوب از یک شرکت معتبر فضای زندگی راحت ایجاد کنید.