سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

مثلاً وقتی میگوییم سیستم صوتی 5.1 یعنی پنجتا اسپیکر و یک سابووفر، اگر بگوییم 2.0 یعنی دوتا اسپیکر، یعنی همین سیستم ساده استریو. با استفاده از تکنولوژی اسپیکرهای بیسیم قابلحمل میتوانید یک زوج مناسب برای سیستم استریو تهیه کنید. به این ترتیب میتوانید برای وسیلهای که از آن استفاده میکنید،انتخاب صحیح و درست را داشته باشید. به این ترتیب دسته دقیقاً در یک قالب قرار میگیرد و بهخوبی شارژر میشود. ارتباط از طریق پورتها و قابلیتهای اشتراکگذاری بیسیم انجام میگیرد. هدف از مطرحکردن این مشخصه در این مقاله، نوع دیگر کاربرد بیسیم در سیستمهای صوتی است؛ جایی که اسپیکرها بهصورت بیسیم به بخش اصلی یا کنترلی (عموما سابووفر) متصل میشوند. وقتی بخواهیم فرکانس بمتری را پخشکنیم، از باندهای معروف به سابووفر استفاده میکنیم. سیستمهای تککانال یا تکصدایی نیز به مونو (Mono) معروف هستند.تکنیک چیدمان اسپیکرها بر اساس الگوهای مهندسی صدا طراحیشده است. این تکنیکها به ما میگویند که در چه نقطه یا مکانی قرار بگیریم تا بهترین کیفیت را از تجهیزات خود داشته باشیم. به سیستمهای با بیش از پنج اسپیکر سیستم صدای فراگیر یا صدای ساراند (Surround sound) میگویند.

اسپیکر کنسول بازی گیمینگ به هر فردی که به دنبال یک دستگاه صوتی عالی است کمک میکند تا به پلیاستیشن 4، 3، ایکس باکس یا سایر سیستمهای کنسول خود متصل شوند. چطور است از جنس و فرم سطوح دکوراسیون یا کتابخانه خود و تغییر جهت آن کمک بگیرید.ارتفاع سقف و حتی شکل آنهم میتواند در تجربه شنیداری شما مؤثر باشد. هرکسی بنا به موقعیتی که دارد میتواند یک اتاق وسیع یا کوچک را تهیه کند. ما مجموعه وسیع تری از شارژرهای تلفن هوشمند، قاب های موبایل مد روز، کابل های داده، پایه های تلفن همراه، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه و موارد دیگر را ارائه می دهیم. قیمت اسپیکرهای سونی با توجه به امکانات، تنوع و کیفیت محصول در رده های اقتصادی و گران عرضه شده است تا با توجه به بودجه خود بهترین اسپیکر را انتخاب کنید. چون این فرکانسها بهراحتی میتوانند تحت تأثیر مکان، دیوار و اشیا اتاق شما مستهلک شوند.اسپیکرهای فراگیر یا ساراند که میخواهید صدای فراگیر را برای شما القا کنند در اطراف خود قرار دهید.سابووفر را میتوانید در بخش مرکز و جلو قرار دهید.

ابعاد فضا یا اتاق شما تعیین میکند که چه تعداد باند و در چه جهاتی باید تعبیه شوند. میخواهید اسپیکرها را بهصورت کانال چپ و راست تعریف کنید یا دو اسپیکر باهم و بهصورت تک کانال، عمل کنند.قوانین پیدا کردن sweet spot در اینجا هم صادق است؛ اما درهرصورت چه قبول داشته باشید یا نه؟ اگر این کادر اکنون دارای گزینه 24 بیت است، گزینه 16 بیت را انتخاب کنید و یا برعکس عمل نمایید. اسپیکر خانگی در انواع مدل ها و برندهای مختلف در بازار موجود است که هرکدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. مثلاً گاهی ممکن است درزمانی که صداهای بم بیشتر پخش میشوند و یا زمانی که صدای های زیر بهطور مستمر پخش میشوند مشکلاتی بروز کنند. حدود قیمت: 650 هزار تومانادیفایر R19U ارزانترین سیستم صوتی این فهرست است که تنها برای پخش صدا و کاربری عمومی مناسب است و بههیچوجه در تأمین نیازهای کاربری خاص مانند تماشای فیلم، بازی یا موسیقی چندان قدرتمند نیست. اگر شما سیستم صوتی خوبی هم داشته باشید باز مشکل بزرگ شما در مراسمی مانند سخنرانی، در اسپیکرها و کانالهای صوتی میانی و بزرگ اتفاق میافتد و به ندرت صداها از کانال صدای فرکانس بالا خارج میشود. نقطه وسط این اعداد? اجزای سیستم صوتی را از هم جدا میکند.

حالا با توجه به این نکته میتوانید مکان دیگر اسپیکرها را معین کنید. با وجود اضافهشدن چنین قابلیتی، این دسته قلمهای لمسی قیمت زیادی ندارند و با رقمی حدود 10 هزار تومان، میتوانید قلمی لمسی را تهیه کنید که پایه نگهدارنده هم باشد. وقتی میخواهید پژواکها کم شود میتوانید حتی به جنس مبلها همفکر کنید. شاید برای کسانی که از اسپیکر خود تنها در فضای خانه استفاده میکنند، جنس بدنه یا میزان مقاومت آن اهمیت چندانی نداشته باشد اما چنانچه اهل استفاده از اسپیکر در سفر یا فضای آزاد هستید، بهتر است به فکر خرید اسپیکری با بدنه مقاوم باشید تا در مقابل برخوردهای کوچک و بزرگ، خط و خش یا حتی سقوط از ارتفاع مقاوم باشد. گجت هایی مثل هندزفری ها، هدست ها، هدفون ها و اسپیکر های قابل حمل، برای گوش دادن به موسیقی و یا داشتن صدای بهتر و با کیفیت تر، اهمیت زیادی دارند. از تقویت موبایل، هدفون و هدست گرفته تا پاوربانک ها، قاب و کاور، محافظ گلس و صفحه نمایش موبایل، کابل انتقال داده، کلگسی شارژر موبایل، باتری موبایل، مونوپاد برای گرفتن عکس های سلفی، پایه های نگهدارنده موبایل، و خیلی های دیگر را از سایت کوک موبایل خریداری کنید. البته در این میان و هندزفری و ایرفون لوازمی هستند که بیشتر در گوشی های همراه و یا تبلت ها کاربرد داشته و هدست و هدفون اغلب توسط کاربران سیستم های کامپیوتری استفاده می شوند.

پخش عهده هدست و هندزفری