سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


پمپ اسکیمر نوعی پمپ آب خانگی است که برای پمپاژ آب شفاف و تمیز یا آب با ذرات جامد کوچک استفاده می شود. برای انتقال حجم آب در حوضچه ها، مخازن و چاه ها و آبیاری زمین های کشاورزی یا پمپاژ فاضلاب می توان از پمپ های شناور استفاده کرد. به همین دلیل، مهم است که بهترین پمپ کف را قبل از استفاده از آن انتخاب کنید. بسیاری از برندها پمپ های کفی را توسعه و روانه بازار کرده اند. برای یافتن بهترین برند پمپ کف باید پارامترهایی مانند عملکرد، در دسترس بودن لوازم جانبی، قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شود. همانطور که در مقاله بهترین برندهای پمپ آب در کشور ذکر شد، انواع پمپ آب در ایران و خارج از کشور ارائه شده است، در این مقاله کالاسناتی، هدف معرفی پمپ آب کفکش از برندهای مختلف ایرانی و خارجی است می تواند آنها را انتخاب کند. و بهترین و مناسب ترین پمپ کفگیر را خریداری کنید. با الکتنو همراه باشید.

بهترین مارک کفکش چینی


در بازار ایران برندهای زیادی پمپ شناور وجود دارد که هر تولیدکننده ویژگی ها و گارانتی های متفاوتی را برای محصولات خود ارائه می دهد. برندهای پمپ شناور موجود در بازار و فروشگاه اینترنتی کالاسناتی را می توان به انواع ایرانی و خارجی تقسیم کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

بهترین برندهای شیرآلات در ایران

وجود تعداد زیادی از محصولات شیرآلات ایرانی در فروشگاه صنعتی بدون شک پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان است. خروجی کف ایران از 1 اینچ تا بالای 5 اینچ، کف استاندارد ایران با شناور بدون در نظر گرفتن، سه طبقه استاندارد ایران و تراز ایرانی 10 تا 150 متر بالاتر، دستگاه Na Iranian با جنس بدنه و دستگاه های مختلف (آلومینیوم، سیمان). آهن، فولاد و غیره) و پوشش های کف که از بالا و از کناره ها می آمدند اشکال متنوعی را ایجاد می کردند.

کابین کفش نوید سهند

نا و آپارا

آنها تنها نوع هستند

فقط راز

ادویه سول

فدک تنها بود

فقط یکی

مخزن پمپ

میله پمپ چپ

کفش دویدن

فوم جریان

بهترین بند پمپ کفش در فضای باز

لئو فوم پمپ

پنتاکس اسکام پومبی

پمپ اسکیمر جریان

برندهای ذکر شده از جمله دمپایی های ایرانی هستند که محصولات خود را گارانتی کرده اند و در صورت قصد خرید می توانید لیست قیمت و کاتالوگ آنها را از کارشناسان صنعت دریافت نمایید. حضور انبوه برندهای پمپ ایرانی در فروشگاه کالاسناتی مطمئنا پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. لایه های ایران از 1 تا بیش از 5 اینچ، لایه های ایران با و بدون شناور، لایه های ایران تک فاز و سه فاز، لایه های ایران از 10 تا بیش از 150 متر، لایه های ایران با متریال بدنه و پنکه های مختلف (آلومینیوم، چدن، فولاد و غیره) و ته آن از بالا بیرون آمده و از بغل تنوع کاملی ایجاد کرده است.

قهوه تیفین ماسالا

یکی از باکیفیت ترین و بهترین کیفیت ایرانی، کیفیت اسپیکو می باشد. موجود در سایزهای 1.25 اینچ تا 2 اینچ، کنار و بالا. این نوع کفپوش اسپیکوت می تواند تک فاز و سه حالته باشد. از آنجایی که اکثر قطعات پمپ های کف کش اسپیکو وارداتی بوده و این نوع پمپ ها مجهز به سیستم ترموگارد می باشند، عمر مفید این نوع کف کش بسیار بالا می باشد. به لطف ریخته گری دقیق توسط کارشناسان اسپیکو، تمام قطعات پمپ های اسپیکو بی عیب و نقص هستند. پس اگر به دنبال کفی های باکیفیت هستید اسپیکو را خریداری کنید. از آنجایی که محصولات اسپیکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت آنها نیز بالاتر از محصولات قابل مقایسه است.
 برای واردات قطعات صنعتی با ما تماس بگیرید.
طبقه کشور

یکی از ویژگی های بارز کخش نالام قیمت مناسب و تنوع محصولات می باشد. از 2 تا 8 اینچ و از 25 تا 250 متر مکعب زهکشی در محدوده عملکرد پمپ های کفی می باشد. لازم به ذکر است که قطعات ریخته گری این نوع پمپ ها از آلومینیوم، چدن و ??فولاد تحت فشار می باشد که بر روی ماشین های تمام اتوماتیک ماشین کاری و تولید می شود. با توجه به گستردگی محصولات کشور، برای خرید با کارشناسان صنعت مشورت نمایید.

کفپوش فدک

روتور پمپ شناور فدک، کل پمپ، بدنه پمپ، مواد بلبرینگ پایین و بالایی از چدن مقاوم در برابر سایش، چدن مقاوم در برابر سایش، فولاد، فولاد، برنز، فولاد و گرافیت ساخته شده است. 2 اینچ از سر 36 تا 160 یارد، 3 اینچ از سر 26 تا 165 یارد، 4 اینچ از سر 26 تا 135 یارد، 6 اینچ. فدک از ارتفاع 22 تا 32 متری پمپ های شناور تولید می کند. پارکت فدک از نظر اقتصادی و فنی نیز پیشنهاد خوبی است. پمپ های فدک از بالا می آیند.

محرمانگی را حفظ کنید

اسرار طبقه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می دهد. اجاق گاز سه مرحله ای در عرض های 2، 3 و 4 اینچ، اجاق باریک بدنه در عرض های 2، 3 و 4 اینچ و اجاق گاز نوع A در عرض های 4، 6 و 8 اینچ توسط گروه اسرار ایران تولید می شود. عملکرد پمپ های اسکیمر Asar بالا بوده و در انواع چاه ها قابل استفاده می باشد.

کفپوش پومپا راد

اگر به دنبال قیمت متعادل و کیفیت خوب کفپوش استیل پروانه ای تک جداره و دو جداره هستید، کفپوش راد پمپ می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در حالت خروجی، هد 1.25 اینچی از 25 تا 90 متغیر است و حداکثر دبی آن 120 لیتر در دقیقه است. پمپ های میله ای با حداکثر دبی 270 لیتر در دقیقه و در حالت 2 اینچ می توانند به ارتفاع 28-68 متر برسند. پمپ های Rod Pump با حداکثر دبی 750، 550 و 430 لیتر در دقیقه و در حالت 3 اینچی می توانند به ارتفاع 13 تا 44 متر برسند.

می توانید پمپ میله ای با یا بدون فلوتر سفارش دهید. خروجی پمپ های میله ای از بالا بوده و در هر نوع چاهی قابل استفاده می باشد. همانطور که گفته شد، تنوع محصولات کفپوش ایرانی بسیار زیاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر برندها و لیست قیمت ها می توانید با کارشناسان محصولات صنعتی تماس بگیرید.